10. Bölüm

174 23 10
                                    

Jimin kendini çok kötü hissediyordu. Bu zamana kadar bir kez bile olsun kız arkadaşından şüphelenmemiş ve kim olduğunu bilmediği o kişinin söylediklerine inanmamıştı. Ama video ister istemez aklını karıştırmış ve onu huzursuz etmişti. Bir süredir sevgilisindeki farklı davranışları da fark eder olmuştu. Neden bu zamana kadar fark etmediğini düşünmüştü. Yoksa şüphelendiğim için bu tesadüf durumları yanlış mı anlıyorum diye düşünmeden de edemiyordu. Jimin sıkıntı içinde büyük bir ikilemde kalmıştı.

Yeni bir güne daha başladığında aynı rutinle devam etmişti. Öğlene doğru hastaneye gitmiş ve kız arkadaşına kendi elleriyle yemek yedirmişti. Onunla sohbet etmiş ve gülüşmüştü. Her şey o kadar güzeldi ki Jimin videoyu unutmuştu bile.

Yaklaşık bir saat geçtikten sonra sevgilisindeki huzursuzluğu biraz olsun hissetmişti. Ara ara gitmesini istediğinde elinde olmadan üzülüyordu ama dinlenmesi için gitmesi gerektiğini de biliyordu. Odadan çıkmadan önce dudaklarından öpmek istemişti. Kız arkadaşı ise yüzünü yana çevirerek istemediğini sessizce belirtmişti. İşte o an Jimin videoyu tekrar hatırlamıştı. Sıkıntıya boğulan ve üzüntüyle sarmalanan kalbi görevini yapmakta zorlanmıştı. Daha fazla odada kalamamıştı Jimin. Gülümsemeye çalışarak sevgilisiyle vedalaşmış ve ayrılmıştı oradan. Araba kullanacak hali yoktu. Hastanenin arka bahçesine dolaşıp düşünceli bir şekilde banka doğru ilerlemeye başlamıştı. Önlerinden geçeceği güvenlik görevlilerini başta fark etmemişti ama konuşmaları istemsiz duymuştu.

"Bilmiyorum bayan doktor gelip aldı görüntüleri. Sadece o kısmın gerekli olduğunu söyledi. Bir sorun olsaydı haberimiz olurdu."

"Haklısın. Kişisel bir meseledir belki."

Jimin adımlarını durdurmuştu. Gözleri görevlileri bulduğunda görevliler de ona bakmışlardı. Jimin görevlilere yaklaşıp selam vermiş ve merakını gidermeye çalışmıştı.

"Merhaba. Kusura bakmayın konuşmalarınızı duydum az önce de bir şeyi merak ettim. Bahsettiğiniz görüntü neydi acaba?"

"Neden sordunuz?"

"Ah! Şey, bu biraz karışık bir konu. Acaba 4052 numaralı odayı gösteren bir görüntü müydü?"

"Oda numarasını hatırlamıyorum ama bir oda girişini gösteriyordu. Siz konunun ne olduğunu biliyor mısunuz?"

Jimin elleri buz keserken soruyu es geçip yeni bir soru daha sormuştu.

"Görüntüyü hangi doktor aldı? Öğrenebilir miyim?"

"Hayır. Daha fazla bilgi veremeyiz."

"Lütfen. O doktorun kim olduğunu bilmeliyim."

"Şüpheli davranıyorsunuz efendim. Biraz daha devam ederseniz sizi araştırmaya başlamam gerekecek."

Jimin daha fazla bir şey söyleyememişti. Zaten öğrendiği gerçek de onu ayakta tutmakta zorluyordu. En yakın banka gidip oturmuş ve düşünmeye başlamıştı. O kişi burada çalışan bir doktordu ve yalan söylemiyordu. Jimin kendisinin bile asla inanamayacağı o iğrenç gerçeği henüz dile getiremese de içten içe söylemişti kendine; ben aldatılıyorum.

Merhabaaa^^

Çok geciken bir ölüm oldu kusura bakmayın lütfen gün içinde yayınlamayı unutuyorum sürekli. :/

Bir sonraki bölümü daha erken yayınlamaya çalışacağım. Hoşça kalıınn:)

SARANGHAEYOOOO ^^

DOCTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin