Bir saatin ardından hastalarım bittiği için kahvemi almaya kendim gitmek istemiştim. Mutlu bir şekilde kapıyı açtığımda karşımda Jimin ve sevgilisi vardı. Jimin elindeki kağıtları biraz öne çıkarıp gerekli çaıklamada bulunmuştu.
"Kan değerlerini göstermek için gelmiştik."
"Tamam, içeri gelin."
Kağıtları alıp tekrar yerime geçmiş ve incelemeye başlamıştım. Bir sürelik sessizliğin ardından hastama dönüp bir soru sormuştum.
"Diyet yapıyor musunuz?"
"Ah! Şey, yapmıyorum."
Yalan söylüyordu, gözlerinden bunu çok iyi anlamıştım. Jimin'e dönüp biraz gülümsemiş ve bir ricada bulunmuştum.
"Sizi dışarı alabilir miyiz acaba? Hastamla birebir konuşmak istiyorum."
Kısa sürelerle bir bana bir de sevgilisine bakmıştı. Bu durum onu daha çok endişelendirmişti sanırım ama hastanın durumunu en iyi şekilde anlayıp ona göre tedavi etmem gerekiyordu. Jimin odadan çıktıktan sonra hastamla konuşmaya devam etmiştim.
" Şimdi rahat olun ve bana doğruları söyleyin lütfen. Söz konusu sizin sağlığınız. Doğru bilgiler vermezseniz yanlış tedavi sonucu sağlığınız daha kötü olabilir. Diyet yapıyor musunuz?"
"Evet"
"Doktor kontrolünde mi peki?"
"Hayır"
"Diyet listenizi öğrenebilir miyim?"
Hastam telefonundan bir çizelge açıp bana göstermişti. Artık bana gelme sebebini daha iyi anlıyordum.
"Diyetiniz yanlış ve bu sağlığınızı olumsuz etkilemiş. Peki, yediklerinizi geri çıkarıyor musunuz?"
"Şey, bir süredir."
"Başta isteyerek yaptınız ama sonra her şey istemsiz gelişti değil mi?"
"Evet"
"Sizi başka bir polikinliğe sevkedeceğim. Aynı zamanda psikoloktan da destek almanızı öneririm."
"Bunlar aramızda kalabilir mi?"
"Siz nasıl isterseniz. Ama yanınızda size psikolojik olarak destek olacak birinin olması iyileşmeniz için daha olumlu olacaktır."
"Bunu ben hallederim. Siz bir şey söylemeyin lütfen."
"Peki. Bu kağıdı alıp danışmaya gidin. Sizi yönlendirecekler. Geçmiş olsun."
"Teşekkür ederim."
Son hastam da odadan çıkınca masamı biraz toplayıp bende çıkmıştım. Kafeteryaya inip kahve almış ve bahçeye çıkmıştım. Biraz temiz hava almak iyi gelmişti. Randevu saatleri gelince tekrar odama dönmüştüm. Gün sonuna kadar kalan hastalarımla ilgilenmeye devam etmiştim.
Akşam olunca fazlaca yorgun hissediyordum. Evime gidip karnımı doyurmuş ve biraz balkonda yıldızları izleyerek vakit geçirdikten sonra yatağıma gidip yatmıştım. Kısa süre uykuya dalmıştım.
Sabah da erken saatte kalkıp koşumu yapmış, duşumu alıp hazırlandıktan sonra hastaneye gitmiştim. İlk hastamla güne tekrar başlamıştım.
Merhabaaa^^
Yeni bir bölümle daha karşınızdayım. Umarım beğenmişsinizdir=)
Bölümler kısa oluyor farkındayım ama bu şekilde daha erken yayınlayabiliyorum. Hem sizleri de fazla sıksın istemiyorum. ^^
Bir sonraki bölümde görüşünceye dek, hoşça kalıınn:)
SARANGHAEYOOO^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOCTOR
FanfictionHayat kurtarmak için çalış!! Yapmalı mıyım bunu? Ya daha çok üzersem onu?? Kalbim, eskisi gibi sakin kalmaya devam edebilecek mi? Ne zamana kadar gizli kalabileceğim? Ya her şey ortaya çıkarsa! Onun yüzüne bir daha nasıl bakacağım? Ben, sanırım o...