11. Bölüm

171 18 12
                                    

Jimin ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Bir anda ayağa kalkıp kapıya yönelmişti. Kız arkadaşının yanına gidip ona sarılmak ve tüm bunların bir kabus olduğunu fark etmek istiyordu. Kapıya yaklaştığında adımları da yavaşlamıştı. Usulca gözleri dolduğunda başını da yere eğmişti Jimin. Bir adım daha atamıyordu. Korkuyordu. Evlenmeyi düşündüğü kızı bir başkasıyla yan yana görmeye cesareti yoktu.

Vazgeçip arabasına ilerlemişti. Neredeyse çarpacağı çocuktan kısaca özür dileyip otoparka yönelmişti. Bilmiyordu ki özür dilediği o çocuğun birlikte olamadığı kız arkadaşına sahip olan kişi olduğunu.

Hızlıca evine gidip odasına kapanmış ve düşünmeye devam etmişti. Ara ara gözyaşlarını tutamıyordu. Bunu hak etmediğini düşünüyor ve sinirleniyordu. Kalbini bir nefret bürüyordu. Öfkeyle ve kırgınlıkla odasında birçok yere sahip olan resimlere bakıyordu. Ama eli varmıyordu o resimleri oradan alıp çıkarmaya. Acıyordu kendine. Resimleri bile odasından çıkaramazken onu nasıl çıkaracaktı hayatından?

Ve tüm gece boyu uyuyamayıp gözyaşı dökmüştü Jimin. Onunla geçirdiği her bir dakikanın hatrına bir gözyaşı kaybetmişti kendinden.

Huzursızdu Yuna. Jimin'den bir cevap yoktu. Son konuşmadan sonra kendi de bir şey söyleyemiyordu. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Beklemekten başka yapabileceği bir şey olmadığına karar vermişti. İşine odaklanmaya çalışıyor hastalarıyla ilgileniyordu. Zaman hızla geçiyordu.

Üç gün geçmesine rağmen her şey aynı ilerlemeye devam etmişti. Yuna bir şeyler yapmak istiyordu ama buna cesareti de yoktu. Yapabileceği kadarını yaptığını gerisini Jimin'e bırakması gerektiğini bir kez daha söylemişti kendine. Bu Jimin'in özel hayatıydı. Daha fazla karışması saygısızlık olurdu. Zaten ameliyat zamanı da gelmişti. Yoğun geçecek bir hafta onu bekliyordu. İşine odaklanmalıydı.

Merhaba ^^

Yine gecikti bölüm üzgünüm. Umarım sevmişsinizdir :)

Bir sonraki bölümde görüşünceye dek kendinize iyi bakın =)

SARANGHAEYOOOO ^^

DOCTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin