Yuna'nın sorusuyla biraz sessiz kalmıştı Jimin. Gözlerini kırpmadan pansuman yapan Yuna'ya bakmaya devam etmişti
"O sensin. Carpediem"
Gülümsemişti Yuna ve Jimin'in gözleriyle buluşturmuştu gözlerini.
"Evet benim. Carpediem"
Ne söylese, ne yapsa bilememişti Jimin. İşin bu kısmını düşünmemişti. Onu bulduktan sonra nasıl davranacağı hiç aklına gelmemişti. Neyseki biten pansuman onu kurtarmıştı. Yuna geçmiş olsun dileklerini sunup bir kez daha gülümsemiş ve odadan ayrılmıştı. Jimin ise bir süre daha Yuna'nın bıraktığı boşluğa bakmıştı.
O andan itibaren zaman hızla akmaya başlamıştı. Gün içinde ara ara uykuya dalmıştı Jimin. Yuna da hastalarıyla ilgileniyordu. Hastaneden çıkma saati yaklaştığında hastalarını tekrar odalarında ziyaret etmişti. Geri dönüşte Jimin'in bulunduğu koridordan geçiyordu. Yanında yatan hastaya ve Jimin'e bakmadan geçmek istememişti. Odaya giren hemşirenin ardından o da girmişti.
İlk Jimin'i bulmuştu gözleri. Ona kibarca gülümsemişti. Ardından diğer hastaya bakmış ve yanına gitmişti. Ona nasıl olduğunu sormuştu. İlk gördüğünden kesinlikle daha iyiydi. Biraz hastayla konuşmuş ardından Jimin'in yanına gitmişti.
"Nasılsınız Bay Park?"
"Daha iyiyim. Siz nasılsınız?"
"Biraz yorgun hissediyorum. Zor bir gündü"
Gülümsemişti ikisi de ardından Jimin devam etmişti konuşmaya.
"O halde neden buradasınız? Evinize gidip dinlenin."
"Gideceğim. Sadece gitmeden seni görmek istemiştim."
Beklemediği bu itirafa ne söylese bilememişti Jimin. Sadece gülümsemekle yetinmişti.
"Teşekkür ederim artık gidip dinlenin."
"Neden kovuyorsun beni? Biraz kalsam ya?"
Yuna kesinlikle Jimin'in annesi olmadığı için bu kadar rahat konuşuyordu. Jimin de bunu tahmin etmişti ve istemsiz Yuna'nın bu haline kıkırdamıştı.
"Kovmuyorum. Sadece yarın da benimle ilgilenebilmen için dinlenmen gerekiyor."
"Ahh! Peki o halde. Yarın görüşürüz Jimin"
"Görüşürüz Yuna"
Yuna'nın ismini gülümseyerek söylemişti Jimin. Yuna bu manzara karşısında ne söylese ne yapsa bilememişti. Sadece o da içten gülümsemesini sunup biraz onu izlemiş ardından odadan çıkmıştı, gitmek istemese de.
Merhaba arkadaşlar^^
Bölüm biraz gecikti üzgünüm. Umarım sevmişsinizdir :)
Tekrar görüşünceye dek, hoşça kalın =)
SARANGHAEYOOOOO^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOCTOR
FanfictionHayat kurtarmak için çalış!! Yapmalı mıyım bunu? Ya daha çok üzersem onu?? Kalbim, eskisi gibi sakin kalmaya devam edebilecek mi? Ne zamana kadar gizli kalabileceğim? Ya her şey ortaya çıkarsa! Onun yüzüne bir daha nasıl bakacağım? Ben, sanırım o...