13. Bölüm

170 20 6
                                    

Sabah zorlukla uynmıştı Yuna. Hızlıca üzerini giyinip biraz atıştırmış ve hastaneye gitmişti. Hastanın son kontrollerini yaptıktan sonra ameliyata başlamıştı.

Öğle arasında boş kalmış arkadaşlarıyla aynı masaya oturup yemeğini yemeye başlamıştı. Yemeğini yiyip bir yandan da arkadaşlarını dinliyordu.

"4052 numaralı odada kalan bir hastayla ilgili soru çıktı haberiniz var mı?"

"Ne zaman?"

"Dün gece. Ben nöbetçiydim. Sanırım saat 10 civarıydı. Koridora geldiğimde sürekli ziyaretine gelen yakışıklı çocuk sinirle odadan çıktı. Ahhh! İlk kez öyle gördüm onu. Patlayacak bir bomba gibiydi. Hemen odaya gittim bir çocuk da yerde oturuyordu kaşı ve dudağı patlamış gözü de morarmış. Bir hemşire geldi seslere çocuğu acile indirmesini pansuman yapmasını söyledim. Kızda durmadı, yanında indi. Beni en çok şaşıtran şey ise kızın konuşmalarıydı. Sürekli o çocuğa sevgilim diyordu. Sanırım iki kişiyi bir arada idare etmiş. "

Sonraki konuşmalar kulağında bir uğultu oluşturmuştu Yuna'nın. Ne yapacağını bilememişti. Birden ayaklanması arkadaşlarının dikkatini çekmişti. Onlara dolu tepsisine rağmen doyduğunu söylemiş ve hızlıca odasına çıkmıştı. Masada kalan telefonunu alıp sosyal medyayı açmış ve Jimin'e mesaj atmayı düşünmüştü. Ne yazacağını bilemediği için biraz öylece beklemiş ardından sorulabilecek en saçma soruyu sormuştu.

@carpadiem: Jimin, iyi misin?

Evet. Gerçekten ben bir aptalım; diye söylenmişti kendi kendine. Sonra odasında adımlamaya devam etmişti. Bir cevap gelmesini beklemeden daha düzgün bir şeyler yazmaya çalışmıştı.

@carpadiem: Dün gece olanları öğrendim. Ve iyi olmadığını düşünüyorum. Biraz konuş benimle hmm? Belki bu seni rahatlatır.
(13:16)

Beklemeye başlamıştı Yuna ama artık hastalarıyla ilgilenme vakti gelmişti. Telefonunu masaya bırakıp odadan ayrılmıştı. Hastalarının odalarına gidip onlarla güzelce ilgilenmişti. İşi bitince tekrar odasına dönüyordu ama acile bir hasta geldiğini öğrendi. Hızlıca acile gidip hastanın durumuna baktı ve kısa bir süre sonra da ameliyata girdi. Bir buçuk saat süren ameliyatın ardından oradaki işini bitirip odasına anca gelebilmişti. Sandalyesine otururken bir yandan da telefonunu alıp bildirimlere bakmıştı. Jimin'den birkaç tane mesaj vardı.

@parkjimin: Son attığım mesajı nasıl görmezden gelebiliyorsun? Nasıl hala mesaj atabiliyorsun?
(13:27)

@parkjimin: Konuşalım diyorsun ve şimdi de mesajlarıma bakmıyorsun!!
(14:20)

@parkjimin: Derdin ne?!!!
(14:35)

@parkjimin: Bir daha bana mesaj atma!!
(15:10)

Merhaba ^^

Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Birkaç cümleyle yorumlara cevabımızı yazın :)

Peki, kitap nasıl gidiyor? Sizce ilerde bizi neler bekliyor? =)

Yeni bölümde görüşüncrye dek kendinize iyi bakın, hoşça kalııınnn:)

SARANGHAEYOOOOO^^


DOCTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin