20. Bölüm

157 17 8
                                    

Günler hızlı geçiyordu her ikisi için de. Jimin kısa sürede sağlığına kavuşmuş hastaneden ayrılmıştı. Yuna ise işine devam ediyordu. Hastalarıyla ilgileniyor sürpriz ameliyatlara giriyordu.

Jimin birkaç kez Yuna'yı ziyarete gelmişti ama ya hastası vardı ya da ameliyattaydı. Bu kez onunla görüşebilmeyi umuyorudu.

Binaya girip danışmadan önce ameliyatta olup olmadığını öğrenmişti. Ameliyatta olmayınca direk odasına ilerlemişti. Neyseki odanın önündeki koltuklarda oturan yoktu. Birkaç dakika sadece kapıyla bakışmıştı. Ardından tıklayıp sesi duyunca içeri girmişti. Her zamanki sıcak gülümsemesini yüzünde bırakmayı da ihmal etmemişti.

"Jimin?"

"Yuna?"

Kıkırdamıştı. Bu kez başarabilmiş olması zafer dansı yapma isteği doğurmuştu. Tuhaf düşüncelerden kendini soyutlayıp Yuna'nın karşısındaki sandalyelerden birine kurulmuştu.

"Nasılsın?"

"İyiyim. Asıl sen nasılsın? Omzun ağrıyor mu?"

"İyiyim. Omzum da iyi artık"

"Güzel. Peki, neden buradasın?"

"Seni görmek için. Zamanın var mı? Öğle arasında olmalısın birlikte yemek mi yesek?"

"Yemek mi? Imm, olur aslında."

"O zaman gidelim"

Gülümseyip ayaklanmıştı Jimin. Bu sırada kapı tekrar çalınmış ve ardından sevinçle bir kadın girmişti içeri. Elindeki zarfı sallamış ve Yuna'nın yanına gitmişti.

"Geldi! Sonunda geldi! Aç hadi!"

"Sakin ol. Bu ne?"

"Sonuçlar işte. Kabul edilip edilmediğin yazıyor. Aç hemen!"

Yuna garip duygularla zarfı açıp içindeki kağıdı almış ve incelemeye başlamıştı.

"Kabul edilmişim"

Bir sevinç çığlığı daha atan kadın sıkıca sarılmıştı Yuna'ya. Jimin ise neler olduğunu anlmaya çalışıyordu. Haberi diğerlerine duyuracağını söyleyip odadan çıkan kadının ardından Jimin hafif çatılmış kaşlarla Yuna'ya bakmayı sürdürmüştü.

"Neler oluyor?"

"Şey, bir projeye başvurmuştum aylar öncesinde. Ona kabul edilmişim"

"Nasıl bir proje?"

"Sağlık konusunda zayıf ülkelere belli bölgelerden ekipler oluşturulup 6 aylığına o ülkeye gönderiliyor. Bende seçilen ekipten biriyim artık"

"Yani bu demek oluyor ki yurt dışına çıkacaksın ve 6 ay boyunca burada olmayacaksın? "

Yuna'nın sessizce başıyla onaylamasını izlemişti Jimin ve bir kez daha berbat bir şansa sahip olduğunu hissetmişti.

Merhabalar arkadaşlar^^

Geciken bölüm için üzgünüm. Umarım beğenmişsinizdir =)

Tekrar görüşünceye dek, hoşça kalın :)

SARANGHAEYOOOOO^^

DOCTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin