8. Bölüm

188 20 13
                                    

Bugün Yuna fazlasıyla yorulmuştu. Zor bir ameliyatın ardından birkaç randevulu hastası vardı. Sonrasında henüz çıkışı verilmemiş hastalarını kontrol etmişti. O koridora geldiğinde ve o odadan geçerken yine Jimin'in kız arkadaşı ile gülüşünü duymuştu. Jimin bulunduğu her ortama gülümseme bırakıyordu. Bu düşüncelerle Yuna'da gülümsemişti. Kalbi acıyor olsa da Jimin onu gülümsetebiliyordu. Kendini toplayıp hastalarıyla ilgilenmişti.

O koridordan tekrar geçmesi yaklaşık bir saatini almıştı. Odasına dönüyorken o odaya diğer genç çocuk girmişti. Yuna yine bir mide bulantısı hissetmişti ama bunu yatıştırabilmeyi başarmıştı. Odanın önünden geçiyorken elinde olmadan içeri bakmıştı. Gördükleri gerçekten mide bulandırıcıydı. Dakikalar önce Jimin'i öpebiliyorken şimdi nasıl bir başkasıyla öpüşebilirdi!!!

Yuna adımlarını hızlandırıp odasına gitmişti. O sinirle Jimin'e bir mesaj atmıştı.

@carpadiem: Hala ayakta uyuyorsun Park Jimin! Yeter artık! Kendine gel!

Telefonu sert bir şekilde masasına bırakıp bardağındaki sudan bir yudum almıştı. Sakinleşebilmeyi umuyordu ama yeterli gelmedi. Yuna gerçekten kızgındı.

Çok geçmeden bildirim gelmişti. Telefonunu alıp gelen mesaja bakmıştı.

@parkjimin: Kendine gelmesi gereken kişi sensin! Asıl sana yeter artık! Rahatsız etme beni!!

@carpadiem: Gerçekleri kendin gör istedim Jimin ama madem bana inanmıyorsun sana en kısa zamanda inanacağın bir kanıt bulacağım. Bana söylediklerine o zaman pişmanlık duyacaksın.

Mesaj görülse de cevap gelmemişti. Yuna da bir cevap beklemiyordu zaten. Telefonunu da yanında alıp aklına gelen ilk yere gitmişti. Girişte bulunan güvenlik odasına kısa sürede ulaşmış ve o kattaki kamera görüntülerini istemişti.

Oradaki bir bilgisayardan istediği kısmı kamera görüntüsünden alıp telefonuna aktarmıştı. Yardımcı olan görevlilere teşekkür edip odasına geçmişti tekrar. Yerine oturup kamera görüntüsünü bir kez daha izlemişti. Jimin'in odadan çıkışı görünüyordu. Sonra video hızlanıyor ve tam 20 dakika geçtiğinde normale dönüyordu. Bir dakika sonra odaya o çocuk yaklaşıyor ve içeriye giriyordu. O içeriye girdikten bir dakika sonra da video bitiyordu. Yaklaşık dört dakikalık bir videoydu ama kesin bir kanıttı.

Yuna biraz tereddüt etse de son kararını verip videoyu Jimin'e göndetmişti.

Merhaba^^ Herkersin bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Umarım güzel bir bayram geçirirsiniz^^

Bölümü nasıl buldunuz?

Geciktiği için de üzgünüm fazla yazamadın ve yayınlamam da zaman aldı :/

Tekrar görüşünceye dek kendinize iyi bakın :)

SARANGHAEYOOOO ^^

DOCTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin