Jimin'den;
-Yaaa hyung uyansaaa. ( Tae )
-Ya bi git işine Taee.
-Hyung. Suga hyung bile uyandı. Şimdi gelcek s*kçek belanı 'kimse benden fazla uyuyamaz diye'.
( Tae )Hızlıca yataktan kalkıp Tae' ye bağırdım.
-LAN BAŞTAN SÖYLESENE.
Pijamalırımla koşarak odadan çıktım. Aşağıdaki kata baktığında Suga hyung tekli koltuğa yayılmış uyuyordu. Tae yavaş adımlarla yanıma geldiğinde -benimle beraber- uyuyan Suga hyunga baktı. Kafasına sertçe vurduğumda kızgın bir şekilde bana baktı.
-Hyung yaa benim suçum ne. Uyumuş işte. ( Tae )
-Lan beni uyandırmaya neden Kook gelmedi. O hiç ses çıkarmıyordu vurduğumda.
-Jin hyung istedi onu. Bu gün tabakları o yerleştiricekmiş. ( Tae )
-LAN HADİ YEMEK HAZIIRR. ( Jin )
-NE BAĞIRIYORSUN LAN!! ( Yoongi )
Eyvahlar olsun Suga hyung uyandı.
-JİN HYUNG KAÇÇ! ( Tae )
-Kes lan sende mi ölmek istiyorsun. Koş Suga yı yakala.
Tae kafasını olumlu anlamda sallayarak Yoongi hyungu durdurmaya koştu. Yoongi hyung sakinleşecek gibi durmuyordu. Bu evde tüm işleri Jungkook ve Tae yapar. En küçük oldukları için. Bağzen acıyıp işlerini yaptığımz da oluyor.
Odama geçip ne giyeceğimi düşünmeye başladım. En son bunlara karar verdim.
Aynaya baktığımda ceketimin yakasını düzeltirken Kook odaya dalıp bana bakarak kendi kendine konuşmaya başlı.
-Hyung ne kadar yakışıklısın yaa. Hem yakışıklı hem sexy. Tanrı bi de boy verseymiş iyiymiş.
( Jungkook )-Kook ecelini mi arıyorsun.
-Yoooo. He bir de
hyung. ( Kook )-Ne başımın belası nee?
-Bu gün okula tam dört kız gelicekmiş. ( Jungkook )
-Eeee bize ne bundan?
-Yeni hayranlar geliyo diyoruumm. ( Kook )
Okulda bize hayran o kadar kız var kii. Hayır yanlış anlamayın asla biriyle yatmadık. Dışardan her gün gözlerini başka birinin yanında açan kişilere benzeyebiliriz. Ama asla öyle bir şey yapmadık. Arada bakarız ama.
-Offff Kook.
-Tamam. Sustum. Yanlız kızları görüceksin var ya öffff öffff. Hele kahküllü olan.( Kook )
-Ooooo Kook.
-YAA HAYIR HYUNG. ÖYLE BİR ŞEY YOK. YAA OLSADA SANA NE? YOK ÖYLE BİR ŞEY. SENERYOLAR KURMA HEMEN AKLINDA. OFF BEN NEDEN BURDAYSAM. ( Kook )
Hızlı adımlarla odadan çıkıp kapıyı kapattı. Bende arkasından kahkaha atıyordum. Kapıyı açıp aşağı indiğimde herkez sofraya oturmuş beni bekliyorlardı. Kook'a baktığımda kızarmış bir şekilde yere bakıyordu. Gülmiyicemgülmiyicemgülmiyicem. Hızlıca masadaki yerimi alıp yemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Stay With Me}JenMin TAMAMLANDI
FanfictionYatağın kenarına doğru kayıp konuştu. -Yanıma yatar mısın? ( Jimin) Ben ona şaşkınca bakarken o mahçup gözlerle bana baktı. -Ah özür dilerim sanırım bu biraz - ( Jimin) Dediğini yarım bırakan şey benim hızla yanına yatıp ellerimi beline dolamam olmu...