9℅Flaş

320 22 7
                                    

Sanırım o beyaz ışıktı.

-Lisa flaşı açık unutmuşsun! (Jk)

Gözlerimi araladığımda Jimin bana sımsıkı sarılmış yüzünü boynuma gömmüş bir haldeydi. Bende boynuna sımsıkı sarılmışım. Uykulu sesimle konuştum.

-Noluya ya.

Gözlerimi biraz daha açtığımda herkezin elinde telefonlar bizim fotoprafımızı çekiyorlardı. Jimin'in kollarından yavaşça ayrılarak telefon kuşlarına döndüm.

-NAPIYORSUNUZ SİZ YAH?!?!!

Jimin seslerden rahatsız olmuş olacak ki belime kollarını dolayıp sıkı sıkı sarıldı. Onlar daha çok gülerken ben Jimin'i uyandırmaya çalışıyordum.

-Çok yakışmıyorlar mı yaw? (Rose)

-Aynen yaw. (Suga)

Jimin gözlerini araladığında uyku sersemi olarak etrafa bir baktı. Gözlerini bana çevirdiğinde aldırış etmeden tekrar yumdu. Odayı kahkaha sesleri doldururken ben Jimin'i rahatsız etmemeye çalışarak bağırıyordum.

-YAH GİDİN Bİ YA!!!

Jimin gözlerini kocaman açarak kollarını belimden ayırdı. Hızla oturur pozisyona geldi.

-NOLUYO YAA?!?!! (Jm)

-HADİ HERKEZ KAHVALTIYA YETER BU KADAR. (Jin)

İkimizde Jin'e minnettar bakışlar attıyorduk. Herkez dışarıya çıktıktan sonra Jimin sırıtarak bana döndü.

-O fotopraflarla ne yapıcaklar? (Jm)

-Lisa... LİSAAAA

-Ne. Ne oldu?

Aşğıdan kahkaha sesleri gelmeye başlayınca toparlanmaya başladım. Bir yandan da Jimin'e olayı açıklamata çalışıyordum.

-Lisa instagram fenomeni. Rezil edicek bizi.

-NE?! (Jm)

-KOŞ!!

İkimizde aynı anda koşmaya başladık. Bir yandanda telefonumu açmaya çalışıyordum. Mutfağa geldiğimizde herkez bize tuhaf tuhaf bakıyorlardı.

-Yavaş. (Suga)

-Lisa tahmin ettiğim şeyi yapmadın değil mi?!

Omuzlarını yukarı kakdırdı ve aşağı indirdi.

-Bilmem. (Ls)







Biliyorummm bu bölüm kısa oldu. En kısa zamanda telafi edicem.

{Stay With Me}JenMin TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin