12℅Haksızlık!

293 18 4
                                    

-Hadi gidelim. (Jm)

İçinde bulunduğumuz olayı anladığımda Jimin bileğimi sıkıca tutup sürüklemeye başladı.

-Yah yavaş ol düşücez şimdiii!

-Bişi olamaz hadii. (Jm)

Merdivenlerden koşarak inmek pek iyi bi fikir değildi sanırım. Bi anda ayağım merdivene takılınca Jimin'i de beraberimde sürükledim.

Merdivenlerden yuvarlana yuvarlana aşağı indiğimizde nasıl olduğunu anlamfığım bi şekilde kendimi Jimin'in üstünde buldum. Kafamu kaldırıp ona baktığımda o da bana bakıyodu. Bi anda kahkaha atmaya başladık.

Evdeki herkez başımıza toplanmış onlar da kahkaha atıyordu. Yavaşça Jimin'in üstünden yana attım kendimi.

Oturur poziayona geldiğimde hala gülüyorduk. Ayağa kalktım ve elimi Jimin'e uzattım. Elimi tutup kalktığında elimi çekicekken elimi daha sıkı tuttu. Bana bakmayıp yürümeye başladığında göz devirip yanına gittim.

*OKULDA*

Okula geldiğimizde Jimin elimden tutup koşarak kursuye çıktı. Bağırmaya başladığında gözlerimi kocaman açarak Jimin'e baktım.

-HEY MİLLET! BU GÜN SEVGİLİMLE GELDİM! (Jm)

Bana bakarak söylediklerine bizimkiler dahil her kez gülmeye başlamıştı.

-ÇOK GÜZEL DEĞİL Mİ!? (Jm)

BENİ! BURAYA! GÖMÜN!

-*fısıldayarak* Yah Jimin napıyorsun! Sussana!

Vicudumdaki kanın hepsinin yanaklarımda toplandığını hissediyorum. Ve sanırım yanılmıyordum.

Bi anda elini sıkıca tutarak aşağı indirdim. SONUNDA! Sinirli ve bi o kadar utangaç bi şekilde konuştum.

-Ya sen yapıyosun!

-Hee yapmasaydım da okuldaki tüm piçler başında toplansaydı di mi? (Jm)

-Ya ne alakası var ki.

Bi anda elimi elimden çekerek belime yerleştirdi ve etrafa sert bakışlar atmaya başladı.

-Çok alakası var. (Jm)

Göz devirip yürümeye başladım. Sanırım sınıfa gidiyoduk. Okula girdik ve merdivenlerden çıkmaya başladık. Sanırım bizim sınıfımıza geldiğimizde Jimin en arkadaki sıraya yöneldi. Tabi bende.

-Cam tarafına ben oturucam.

-Hee oldu başka bi emriniz. Cam tarafı benim! (Jm)

Koşarak cam tarafına oturduğumda arkama geçti ve omuzlarımdan tutup yan sıraya oturttu. Ve hızlıca cam tarafına oturdu.

-YA AMA HAKSIZLIK BU!

Sınıftaki bir kaç kişi bu tarafa bakıp yine önlerine dönmüştü.

-Yoo neden haksızlık olsun. (Jm)

Sırtını sandalyenin arkasına yaslayarak söylediği şey ile BUM aklıma bir fikir gelii.

Sinsice sırıttım ve Jimin'e baktım.

-Haksızlık değil öyle mi?

-Hım hım. (Jm)

Hızlıca ayaklandım ve Jimin'in kucağına oturdum. Bağzı kişiler bize gözlerini pörtleterek bakıyordu ama aldırmadım. Kafamı sırya gömdüğümde Jimin'in bana nasıl baktığını düşünebiliyordum.

 Kafamı sırya gömdüğümde Jimin'in bana nasıl baktığını düşünebiliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ağzını kapalı düşününüz)

-Jen n'apıyosun? (Jm)

-Oturuyorum.

Bi anda belime sarılıp kafasını sırtıma koydu. VE ŞANSIMIZA SINIFA BİZİMKİLER GİRDİ!

-OHA OHA NAPIYOSUNUZ SİZ? (Jk)

-Salak salak konuşma be!

Hepsi şaşkın gözlerle bize bakarken yan sandalyeye oturdum.

-Sınıf sınıf değil yatak odası! (tae)

-TAE! (Jm)

-Off boş ver şunu! Kaçıncı ders bu?

-3. Derse giricez şimdi. (Jm)

-Offf çok sıkıcı ya!

Kısaca kıkırdadı ve geri yaslandı. SENİN O GÜLÜŞÜNÜ YERİM BE ÇOCUK!!


 SENİN O GÜLÜŞÜNÜ YERİM BE ÇOCUK!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
{Stay With Me}JenMin TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin