-Aptalsın bunu biliyorsun değil mi?!
Yüzüne o muhteşem gülümsesini sererek cevap verdi.
-Aptal, ama senin aptalın. (Jm)
Yüzümü buruşturdum ve yanağına bi öpücük kondurdum. Aklıma gelen soru ile gözlerim kocaman açıldı.
-BABAM! OKULU VE BABAMI UNUTTUK!!!
-Ayşhh biz haber verdik Bay Kim'e. (Ls)
İçime soğuk sular serpilmişti resmen.
-Ohh. Ama bu gün gidelim okula.
-Off yine mi ne güzel tatil yapıyorduk! (Rs)
-Yaa hadi giyinin bari ikinci derse yetişelim. (Suga)
-Bizi hanginiz eve bırakıcak? (Js)
-Ben bırakırım. (Tae)
-Peki kalkın hadi.
Yavaşça ayağa kalktım. Arkamdan kızlar da kalktı zaten.
-Off hemen gidicek misiniz?? (Jm)
-Hemen mi ?!?! Bilmem kaç hündür beraberiz zaten. Kalk sende Tae!
Tae ayağa kalkınca Jimin ise sandalyesinde oturarak belime sarılıyordu. Bi yandan da dudaklarını büzerek konuşuyordu.
-Yah onlar gitsin sen kal lütfeeeeenn! (Jm)
-Yah birazdan götüşücez zaten okulda.
-İyi be! (Jm)
Belimdeki kollarını belimden çekip masaya koyarak dudaklarını iyice büzdü. Büzdüğü alt dudağına kısa bi öpücük koyarak kapıya yöneldim.
-Hadi gidelim.
Tae önümüze geçerek önümdeki Jisoo'ya sırıtarak kapıyı açtı. Tam bende çıkıcakken kapıyı bıraktı.
-YA
SALAK MISIN!?!?
Arkamda Lisa ve Rose kıkırdamalarını aldırmadan kapıyı açtım. Jisoo da bizi fark etmiş olacak ki kapıya doğru geliyordu.
-Yürü yürü. Tanrı aşkına Tae ya. (Js)
Tae omuz silkip yine önden yürümeye başladı. Arabanın önüne geldiğimizde Tae ön kapıyı açtı.
Rose açtığı kapıdan içeri giricekken kolundan tutup engelledi.
-Naapıyosun ya. Jisoo'cum..buyrunuz lütfen. (Tae)
Jisoo yüzünü buruşturarak kapıdan içeri girdi ve koltuğuna oturdu.
Tae ise kapısını kapatıp sürücü kolyuğunun kapısının önüne gitti. İçeri girmeden önce bize dil çıkardı ve hızlıca kapıyı açık içeri girdi.
-AYŞŞHH. SİNİR BOZMADA ÜSTÜNE YOK. (Ls)
Yüzümü buruşturup arka kapıyı açtım ve içeri girip yana kaydım. Kızlarda arabaya binince Tae arabayı çalıştırdı.
*11 DK SONRA*
Sonunda eve gelebilmiştik.
-HADİ HIZLICA ÜSTÜNÜZÜ GİYİNİN!! (Js)
Hepimiz odamıza girip üstümüzü giyinmeye başladık. Hızlıca üstümü giyip saçlarımı iki yandan ördüm.
-JENNİE UNNİE HADİ!! (Rs)
-GELDİM!
Çantamı alıp kapıyı açtım. Büyük bir adım atiyim derken vicudum ve ÖZELLİKLE KAFAM bişeye çarptı. Gözlerimi sımsıkı kapatıp bağırdım.
-YA!!
Kafamı kaldırıp çarptığım şeye baktım. Ama aptal aptak sırıtan bi Jimin görmeyi beklemiyordum tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Stay With Me}JenMin TAMAMLANDI
FanfictionYatağın kenarına doğru kayıp konuştu. -Yanıma yatar mısın? ( Jimin) Ben ona şaşkınca bakarken o mahçup gözlerle bana baktı. -Ah özür dilerim sanırım bu biraz - ( Jimin) Dediğini yarım bırakan şey benim hızla yanına yatıp ellerimi beline dolamam olmu...