Hızla elime telefonu alıp instegrama girdim. Zaten direk karşıma çıktı.
Lalalalisa_m;
Lalalalisa_m; Aa burda kimleri görüyorum😉 @jennierubyjane
5.864 Kişi beğendi
2.305 yorumun tümünü gör.A ; UNNİE O KİM?!?!
D ; Aaa sewgili yapıyorsun bize söylemiyorsun. Aşk olsun. Hıh
M ; JUNGKOOK BEĞENMİŞ!! YANINDAKİ JİMİN OPPAMA BENZİYO!!! @B
B ; JİMİN OPPA SEN NEDEN O KIZIN KOYNUNDASIN?!?!
S ; Unnie o kim?
F ; Jennie biz daha dün çocuk hayalleri kuruyordu. Ne çabuk aldattın beni.
H ; Bir fanboy olarak kıskanıyorum! O erkek ırıspı neden senin yanında?!!
zkdlin ; Jen vay be iki güne bulmuşsun birini.
ssinz7 (aşkım); Yüzün görünmüyorken bile nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun?!?!
Da_hyun_ ; JİMİN BENİ NASIL ALDATIRSIN SANA İNANAMIYORUM İĞRENÇ BİRİSİN.
Tu_zu_zuyu ; Jeon Jungkook bu kaltağın fotoğrafını mı beğendin!? Güzel de olsa yani.
Yerim_Kim ; Ooo başkan hayırlı olsun ❤
Jinyoung_09220922jy ; Jisoo neden foto atmıyo? İyi mi o?
Jaksonwang852g7 ; Kıyamet yakın Jennie ciddi sew yaptıııığığığıı
Bambam1a ; Anam Lalisa fotoğraf attı
Yeji_yeji ; Ciddi mi woah. Eniştemle ne zaman tanışçaz biz? @Ryu_jin_
Ryu_jin_ ; Enişte mi? oha ciddi olanlardan mı? Yakışmadı size yaw. @Lia_Sia
Lia_Sia ; Ciddi mi?! Çüş Jennie unniem ve ciddi oha.
Daha fazla yorum görüntüle...
-LİSA BİTTİN KIZIM SEN!
Lisa'ya doğru koşmaya başladığımda Lisa çıplık atarak yerinden kalktı. O koşmaya başlatınca bende kovaladım. Bir yandan da bağırıyordum.
-KAÇMA BURAYA GEL!!SANA KAÇMA DEDİM!
İki el belimi tutup havaya kaldırınca kaşlarım daha çok çatıldı.
(Kızın arkası dönük olarak düşünün)
-Hey hey hey hey noluyo? (Jm)
Jimin?
-SENİ BOĞUCAM KIZIM KAÇAMAZSIN BENDEN!!
Lisa dil çıkarıp koşarak masata oturdu. Ben ona işaret parmağımı sallarken bir şey fark ettim. Herkez bize bakıyırdu.
-İNDİR BENİ!
-A neden? (Jm)
Dedim ben bu iyice arsızlaştı diye.
-İNDİRSENE BENİ HÖDÜK!
Ay ne dedim ben.
Beni yavaşça indirdi ve hafifçe sırıtarak gözlerini kocaman açtı.
-Hödük öyle mi! Hödük! Şimdi seni benim elimdeelimden kim alıcak?!
Yavaşça geri adım attın ve arkamı dönüp koşmaya başladım. Evi kahkaha sesleri dolduruyordu.
-JİMİN HAYIR JİMİN HAYIR DEDİM!
-HÖDÜKMÜŞ! GÖRCEN SEN ŞİMDİ HÖDÜĞÜ!
Yah neden bu kadar hızlı koşuyo. En sonunda koltuğun üstüne çıktım.
-JİMİN DUR YETER YAH!
-SENSİN HÖDÜK BE!
Beni kollarımdan tutup koltuğa oturttu. Derin derin nefesler alıyorduk.
-Ağh çok acıktım benğ. (Jm)
-Sofra burda gel ye. (Tae)
-He doğru. (Jm)
Ben kalktığım gibi o da arkamdan ayağa kalktı. Yerime doğru geçerken hafif yüksek sesle konuştu.
-He bu arada. Her şeyi hatırlıyorum. (Jm)
NE
-NEE (Chaelisoo dışındakiler)
Sanki çok normal bir şey söylüyormuş gibi yerine iyice sinerek yemek yemeye başladı. Hızla ayağı kalkıp Jimin'e doğru yürüdüm. Kollarımı sıkıca boynuna sardım. Çok sıkı sarılıyordum. O da çok geçmeden belime sıkıca sarıldı. Bana sıkı sıkı sarılıyordu.
Sanki bana ağzından çıkan sözlerle değil de sarılarak onu bırakmamamı diliyordu.
-Bir daha sakın beni bırakma. (Jm)
-Ben seni hiç bırakmadım ki. Sadece birazcık uzaktan tutundum sana. Ben seni bırakmam ki. Bırakamam ki.
Sonlara doğru sesim kısılmıştı. Gerçekten çok zordu. Çok sevdiğin birini uzun süre görememek. Kokusunu içine çekememek. Öpememek. Doyasıya sarılamamak.
Çok zordu. Bi aralar. Daha yeni gittiğimizde. İntehar etmeyi düşünmüştüm. Sonra valizimdeki Jimin'in bana yazdığı mektupları bulmuştum.
İşte benim prensim. Park Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Stay With Me}JenMin TAMAMLANDI
FanfictionYatağın kenarına doğru kayıp konuştu. -Yanıma yatar mısın? ( Jimin) Ben ona şaşkınca bakarken o mahçup gözlerle bana baktı. -Ah özür dilerim sanırım bu biraz - ( Jimin) Dediğini yarım bırakan şey benim hızla yanına yatıp ellerimi beline dolamam olmu...