1 rozmowa

671 48 10
                                    

Prov-Error
Wszedłem do mojej ulubionej kafejki "Sunshine Cafe" zdziwił mnie widok tej dziewczyny... ale udawałem że mam na nią wywalone..... jednak ona zawołała mnie gestem ręki, rozejrzejrzałem się i zająłem miejsce naprzeciwko.
-hej nazywam się [T/I] a ty to pewnie Error ?
-emmm tak ... skąd znasz moje imie ?
-ink z innymi często przynudza o tym jak niszczysz Au
-a..... zaraz.. po co ze mną gadasz ?
Podeszła do nas kelnerka zamówiliśmy co chcieliśmy i kontynuowaliśmy naszą rozmowę.
-wiesz... rzadko gadam z kimś a z ink'iem nudno już jest gadać bo cały czas gada o jednym i tym samym... I mówi o tobie wiele złych rzeczy.
-.... skoro Ink opowiedział ci złe rzeczy o mnie to dlaczego ze mną gadasz ?
-....emmmm
Widać było że dziewczyna szukała wymówki rumieńąc się przy tym, gdy tylko to zauważyłem od razu zmieniłem się w glitch'ującą się cytrynę, zasłoniłem twarz jak naj szybciej się dało. W pewnym momencie podeszła do nas kelnerka z naszymi zamówieniami przez co musiałem odsłonić twarz. (Kelnerka postawiła talerze oraz filiżanki i odeszła)
-Error coś się stało?
-C..co? Głupie pytanie .
Warknąłem na co dziewczyna zaczeła hihotać i jednocześnie zajadać się bułką którą zamówiła.
-I z czego się śmiejesz ?
Zapytałem poirytowany
-jesteś na swój sposób uroczy

Prov-[T/I]
-jesteś na swój sposób uroczy
Dopiero teraz zoriętowałam się co właśnie powiedziałam.... palnęłam buraka aż tylko zasłoniłam twarz rękoma, pół okiem zobaczyłam jak Error robi to samo.
-s-s-s-słuchaj j...ja muszę już i-i-ść
-ok pa
Zapłacił i się teleportował, ja również zapłaciłam i wyszłam.
Moją głowę zapełniała jedna myśl... ,,MUSZĘ SIĘ Z NIM SPOTKAĆ"

"Błąd W Systemie"- Reader x Error [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz