Prov-Error
Kolejny dzień .... T/I i Ink się miziają... ugrh! Jak mnie to wkurza.... no ale nie mogę się tym zajmować.... dziś ma być przeprowadzona tranzakcja za dziewczynę ... jednak zamiast okupu sprzedamy ją, wszedłem do celi.
-dobra...woah!
Dziewczyna na mnie naskoczyła... ale jak ona do jasnej ciasnej zdołała się uwolnić?! Zaraz! Ink ma dodatkowe pędzelki ! Jakim ja jestem ciołkiem!
-ha i co teraz zdrajco?!
-kto tu niby jest zdrajcą?!
-nie próbuj mnie omamiać kłamstwami!
-to nie ja ci kłamałem w oczy tylko ink!
-łżesz jak pies
-chciał bym ale nie mogę.
Przewaliłem ją
-a teraz gadaj gdzie ink?!
-pff jest w drodze do UnderSwap a stamtąd zabierze Blue a potem Dreama i mnie uwolnią!
-ty mała!
Chciałem ją uderzyć...ale... nie mogłem... ja nadal do niej coś czułem... niestety ....
-i co dlaczego mnie nie uderzysz hę?
-bo nie mogę...
Wyszeptałem ledwie słyszalnym głosem obraz mi się rozmazał od łez..
-co mówiłeś?!
-Że nie mogę! ...
Załkałem łzy mi pociekły... jednak jestem tylko słabiakiem..
-Ja nadal coś do ciebie czuję T/I!... ale ty jesteś zaślepiona kłamstwami Inka... nie wierzysz mi!
Nie mogę sam uwieżyć że jestem aż tak słaby, ona tylko patrzyła w milczeniu po czym jej łzy też zaczęły spływać po policzkachProv- T/I
...on... on mnie nadal kocha? Ale ... dlaczego ? Przecież on zniszczył to uniwersum ... a co jeśli mówi prawdę że ink to kłamca i upozorował to wszystko... sama już nie wiem komu mam wieżyć, łzy popłyneły mi strumieniem, ja nadal kochałam Errora ale on jest ... on nie wiem kim jest! ... muszę wypytać o to inka jak wróci może dowiem się prawdy...,Error wyszedł z celi ocierając łzy co ukazało jego czarną czaszkę którą pamiętałam...którą kiedyś kochałam...
CZYTASZ
"Błąd W Systemie"- Reader x Error [PL]
FanfictionPo raz pierwszy robię coś takiego więc może być do dupy :3 O postaci zadecydowały karteczki .... ZAGŁADYYYY! ............ XD .