Дурлал гэдэг их хүчтэй зүйл. Амтыг нь мэдэрсэн ямар ч хүн өөрчлөгддөг, түүн рүү хүсэн тэмүүлдэг. Дахиад жаахан л хамт байя, дахиад жаахан л харъя... "дахиад жаахан" гэдэг үг дурлалд ханадаггүй.
Дурлал гэдэг яг л соронз шиг. Өөртөө яаж ийгээд татчихдаг, бүр сороод авна гээч. Цангасан хүн ус руу гүйх мэт эсвэл амьсгал нь боогдсон хүн амьсгалахсан гэж хүсэх шиг. Ус агаар шиг хүсдэг.
Гэхдээ дурлал тийм ч удаан үргэлжилдэггүй. Хайр эсвэл юу ч биш болох гэсэн хоёр л сонголт. Галаар дүрсэлвэл дурлал бол дүрэлзсэн ч хурдан унтардаг гал. Гал улам улам өрдөгдөж хэзээ ч унтрашгүй болох эсвэл нэг мөсөн унтарна. Тэрхүү галыг өрддөг зүйл бол нэгэндээ итгэх итгэл мөн хүндлэл юм.Намуухан давалгаалах далайн эргийн байшингийн унтлаганы өрөөний гэрэл асаалттай байх бүлгээ. Өрөө рүү өнгийвэл цэнхэр хөнжлөөрөө нүүрээ бүтээчихсэн Чанёол галзуу хүн шиг байдгаараа хөхрөх ажээ. Бэкхён:
-Аишш, тог тасарсан ч гэсэн гэртээ л байж байдаг байж. Тэнэгээ надаасаа мэдрэл болчихоо юу?
Яаа! Цохиод унагаачихна гэж мэдээрэй?!Хөнжлийг нь хуу татсаар:Зүүдэнд орохоор малийгаад байхаар нь бүтээчихсэн чинь хөхөрч байна уу? Яахав элэглэж л бай за юу? Би буйдан дээр унтлаа, хммм!
Дурлал Чанёолыг эргүүтсэн хонь шиг болгожээ..
Эргэж хөрвөөсөөр: Чэёонаа чи яагаад хөөрхөн юм бэ?
Хоолойгоо засах: Хихихи, яагаад юм бол, Убба?
Зүрхэн тушаа гараа барих: Чи лав хүн бишээ Чэёонаа.
Эгёо хийсээр: Юу гэсэн үг юм бэ убба?~~
-Харин л дээ? Хүн ийм хөөрхөн байддаггүй болохоор юм болов уу?
(Үгүй ээ би андуурч? Тэр эргүүтсэн хонь биш юм байна. Галзуугийн эмнэлэгээс оргосон??? Хэн шөнийн 2 цагт өөртэйгөө ярьж хөхрөнө гэж?)
. . . .
Өглөөний 8 цагт Чэёон, Жисү, Жэнни, Жунин, Лиса болон Сэүн нар хоолны ширээний ард сууна.
Сэүн:Лиса наад тавагтай махаа ойртуулдаа.
Лиса:Гар чинь хүрэхээр л байна даг. Өөрөө авахгүй юу.
Сэүн:Юу? Би чамаас ах жаахан хүндэтгэлтэй харьц окей??
Лиса:Зсс, үхсэн баас
1..2..3
Ард түмнийг түйвээсэн дайн эхлэх нь тэр.
Жунин:Найзуудаа болъё. Манай Жэннигийн толгой нь ёоёо болоод байна.. Ёоёо л доо, нуруу! И-и-и
YOU ARE READING
Love Story of Angel
RomanceЭнгийн залууд дурласан тэнгэр элчийн хайрын түүх... Түүнийг яг хаашаа дагуулах бол?