Bölüm / Episode 8

64 37 0
                                    

Evet arkadaşlarlar yine ben geldim. Lütfen vote atmayı unutmayın. Fazla uzatmayacağım.

İyi okumalar😊

Yeni bir güne uyanmıştım. Bana göre hastalığım hiç geçmiyordu. Doktor Kenan beyin verdiği ilaçları kullanıyorsam geçmesi lazımdı. Kan tüplerim yetmiyordu. Günde 15 den fazla içmezsem etrafımdakilere zarar verme olasılığım artıyordu.

Bunu acilen Kenan beyle görüşmem lazımdı. Ama öncelikle alışveriş yapmalıydım. Çünki buzdolabı bomboştu. Ev için o kadar şey lazımdı ki başımıza gelen olaylardan dolayı eve vakit ayıramıyorduk.Selin ile beraber çarşıda yürüyorduk. Ve aklıma yeni telefon almam gerektiğini hatırladım. Selin'e " selin bir telefoncuya gidelimde bana telefon alalım." dedim. Selin bana bakıp " neden, eski telefonun yeni değilmiydi?, zaten ne gerek var bişeymi oldu..." diye arka arka bir sürü soru sordu. Bir an düşündüm acaba olanları anlatsammmı diye yada duygularımdan bahsetsemmmi??? Diye düşündüm. Ama o benim en yakın arkadaşımdı. Bunu bilmesi en doğal hakkı.

..............

Ailemi bir trafik kazasında kaybettim. Ve beni babaannemlerin yanına bıraktılar. Babaannemlerin alt komşusuydu Selin. Orada tanışmıştık. Selin saçımı çekmişti ve bende babaanneme şikayet etmek için eve koştmuştum. Babaannem ikimizede çok kızmıştı. Ama benim babaannem pamuk gibi bir insandır. Öfkesi 5/10 dakikadır.

O gün babaannemin, Selin ve bana öğrettiği oyunları oynayıp durduk. Selin bana " biz arkadaş olalım iyi günümüzdede , kötü günümüzdede beraber olalım." demişti. Bende ona sarılmıştım. İşte o zamandan taaaa bu zamana kadar ayrı içip ayrı düşmedik. Aynı okullar, aynı evler, aynı giysiler... herşeyimiz aynıydı.

...............

Selin' e bakıp " bir kafeye gidelim, orada sana herşeyi anlatacağım." dedim ve bir kafeye gittik. Orada ona herşeyi anlattım. Ağzı beş karış açılmıştı. Benden ilk defa böyle birşey duyuyordu. " peki çocuğun adı ne demiştin." , " Furkan" , " vaaaaaoooov havalı bir isim, anlattığına göre zengin de, kız bak belki hastalığındada sana yardım edebilir. İlaçlarmış şuymuş buymuş en karal doktorlar da bulur sana" deyince Selin'e sinirlendim " ne saçmalıyorsun Selin , ben kendi çıkarlarım için insanların duygularıyla oynayamam. Zaten ben bir öğretmenim. Maaşım her ay yatıyor. Allah'a şükürler olsun durumum iyi..!!" masadan kalkıp kafeden uzaklaştım. Ve bir telefoncuya doğru yöneldim. Arkamdan bana bağıran Selin'i duymayıp yürümeye devam ettim.

Arkamdan sarılmasıyla durdum. " şaka yaptım be kızım hemen alınma da" dedi. Dönüp bende ona sarıldım ve bir telefoncuya girdik. Herhangi bir telefon alıp çıktık. Saat çok geç olmuştu o yüzden eve doğru yürümeye başladık.

...........

" Selin hastalığın nasıl gidiyor. Bir ilerleme varmı?"

" maalesef. Sanki daha çok artmaya başladı."

" evet ya bana da öyle geliyor. Bu konuyu en geç yarın Kenan beyle konuşalım."

" olur canım. Hem kan tüpleride almış oluruz. Ben insan görünce dayanamıyorum. Geçenlerde otobüsteyim bir kız vardı önümde ayakta duruyordu. Şoförün ani fren yapmasıyla öne doğru gittik o yüzdende kızın eli direğin sivri yerine gelince kesildi. Saldırmamak için zor zabt ettim kendimi."

" aman haaa dikkat et. Kenan beyin dedğini unutma kimse bilmesin bizim vampir olduğumuzu sakın Selin...!"

" tamam canım kankam benim. Benim uykum geldi uyusakmı artık??"

" olur kankam. İyi geceler. Muckmuck."

" Sanada iyi geceler. Muckmuck."

...................

7 temmuz 2019, saat 08.00 telefonumun çalmasıyla gözlerimi açtım. Telefonunun sesi uzaktan geliyordu. Odamdan çıkıp salona ilerledim ve masanın üzerinde duran telefonumu aldım. Arayan özel numaraydı. Heyecenlanıp hemen açtım. " alo buyrun " dedim fakat karşıdan hiçbir ses gelmiyordu. Birkaç dakika sessiz kaldıktan sonra telefonu kapattım. Tam arkamı dönüp gidecekken yeniden aradı. Açtım ve " konuşmayacaksan arıyorsun, vaktimi boşa harcama.!!" deyip konuşmasını bekledim ama nafile konuşmadı. Tekrar yüzüne kapattım. Ve telefonumu özel numaralara kapalı yaptım.

Öğlen vakitleri doktordan randevu alıp hastaneye gittik.

Nasıl buldunuz. Gerçekten yazarken çok zorlandım. İnşallah beğenirsiniz. Vote ve yorum atmayı unutmayınız. Sizleri çooook seviyorum.💜

@Quiet_girl••

SuçsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin