Bölüm / Episode 14 (DÜZENLENDİ)

61 31 0
                                    


Ben geldimmm 🙋. Nasılsınız arkadaşlar, sizi çok özledim yazmak için can atıyorum . Fazla uzatmıycam.

İyi okumalar :)

The Chainsmokers , ILLENIUM - Takeaway
( mutlaka dinleyiniz! )

İyice gaza gelip odadan çıkacağım sırada İrem kolumu tuttu.

İrem " Ben önde durucam senle Selin ortada Bekir amca da en arkada duracak. ANLAŞILDI MI!! "

Hep bir ağızdan , birazda kısık bir sesle " EVET " Dedik. İrem 'in dediği sıralamada ilerlerken bir odanın kapısı açıldı. Hepimiz yan taraftaki boşluğa saklandık. Anlaşılan daha herkez daha uyumamıştı. İrem 'e dönüp " Hani herkez uyumuştu. "  Dedim.

İrem " bilmiyorum." demekle yetindi. O kişi gittiğinde de yine aynı sıralamayla devam ettik , neyse ki kazasız belasız dışarı çıkabildik. Evin arka kapısı ormana açılıyordu.

Bekir amca " güneş doğmadan eve dönmeniz lazım ona göre , siz işinizi halledin , bende gözcülük yapıcam. " dedi. Bekir amca aramızdaki tek insan diyebilirim. Bize fazlasıyla yardımı dokundu. Buradan da hem bizim hemde  o evdeki tüm kişiler için kurtulmamız için elinden geleni yapacağını söyledi.

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

İrem' in bize gösterdiği yollardan geçe geçe bir eve gelmiştik. Bu ev küçük , sıcak , tek odalı bir evdi. Olduğum konumdan hayli bir uzaktı.

Selin " İrem sen burayı nasıl buldun."

İrem " burası Bekir amcanın yaptığı bir kulübe. Arada sırada buraya gelirim."

Elif " peki bu kulübeyi o evdekiler biliyor mu?"

İrem " biliyorlar ama Bekir amcanın evi olarak. Zaten de öyle. Ama kimse benim buraya geldiği bilmiyorlar."

SuçsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin