Merhaba arkadaşlar.
İyi okumalar.
Medyayı açıp ole okuyun.
**************
Aradan geçen bi kaç gün ..
Ender'i doğum günümü kutlamak için ikna etmiştim. İyi hoşta ne yapacaktım. Olanları İrem'e anlattım. Oda benim yanımdaydı.ÜÇ GÜN ÖNCE ;
Ender benimle görüşmeyi kabul etmişti.
İrem'in yanına gidip ilaç konusunu anlattım. Acil bi plan yapmamız gerekiyordu.
İrem'e doğum günümün olabileceğini söyledim. Ender'in odasında bir şeyler bulabiliriz. İrem'le planımızı yapmıştık. Harekete geçmenin tam sırasıydı. Ender'in sağ kolu Murat yanıma gelip "Ender bey sizi çağırıyor" dedi. Bende İrem'e bakıp göz kırptım.
Yavaş yavaş odasına ilerlerken kalbim hızlnmıştı. Kapısının önünde durup derin bi nefes aldm ve kapıyı açtım. Koltuğu bana ters dönmüştü. " Ender bey" diye seslendim. Bana dönerek kafasıyla koltuğu işaret etti. Oturmamı solemişti. Bende zorluk çıkarmadan oturdum. Sessizliği bozan Ender oldu.
" ne istiyorsun? Nedn geldin?" Dedi.
Bende " gelecek hafta benim doğum günüm izin verirsen kutlamak istiyorum." Dedim.
Ender söze girerek " akıllı duracağına söz verirsen kabul edicem." Dedi.
Elif tam sırası deyip" söz akıllı duracağız. Yalnız nasl hemen kabul ettin?" Diye sordum.
Ender " siz benim için burdasınız bu kadrınıda yapayım. Zaten sözümü aldım. Aksi takdirde sözünde durmayıp bi iş yaparsanız cesazı büyük olur. İstediklerini sağ kolum Murat'a solersin sana yardım eder." Dedi.
Bende kafamı salladım. Ve bir anda dışardan yüksek sesle bağıran İremin sesi geldi.
" İmdaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttt!!!!!!"
Diye bağırıyordu. Anlaşılan planı başlatıyorduk. Ender aceleci bir tavırla odadan çıkınca tek başıma kaldım. Planımız kusursuzca ilerliyordu. Hemen Ender'in oturduğu koltuğa yaklaşıp çekmeceleri karıştırmaya başladım. Allah'ım bir şeyler bulamıyordum. " ne!! bu çekmece neden açılmıyor." Kilitliydi. Ben şimdi anahtarları nasıl alacağım. Diye düşünürken bir anda masanın üzerindeki anahtarları gördüm. Gözlerim parladı resmen. Anahtarları alıp tek tek denemeye başldm. Ve açıldı. Çekmeceyi açtığımda bir kaç fotoğraf vardı. Aman Allah'ım benim fotoğrafım ve ve veee o gece gördüğüm çocuk. Bu ne anlama geliyordu. Ender'in ayak sesleri yaklaşıyordu. Hemen fotoğrafları yerine koyup çekmeceyi kilitledim. Bir şey olmamış gibi yerime geçip kapının açılmasını bekledim. Ender odaya girdi. Ve etrafı süzdü , inceledi. Yerine geçtiğinde " ben çıkayım artık " dedim. Kafasını salladığında odadan çıktım. İrem'in yanına gidip iyi olup olmadığını sordum. Bana bakıp " hallettin mi işini bir şey buldun mu? " diye sordu.
Bende " evet kitli olan çekmecesinde benim fotoğrafım ve ve sokakta karşılaştığım bir çocuğum fotoğrafı var." Deyip kafamı eğdim.
İrem " sokakta gördüğün çocuk mu?" baya başarılı..
Ben " evet uzun hikaye sonra anlatırım."
PLANIMIZ :
Ben Ender'le konuşurken İrem'de kendini pencereden sarkıtacaktı ve düşmüş gibi yapıp yardım isteyecekti. Onun sesini duyan Ender odadan çıkıp sesin olduğu yere gidip İrem'i görecekti ve onunla ilgilenecekti. Bende odada yalnız kalıp odasını karıştıracaktım.
*************
Ve planımız başarılı bir şekilde ilerledi.
Aklımı karıştıran şeyler vardı. Benim fotoğrafım neyse de o geceki kapşonlu çocuk adının Furkan olduğunu biliyorum sadece. Neden onun fotoğrafı vardı. Ne yapacaktım ben. Nasıl işin içinden çıkacaktım. Onu yarın düşünürüm aşırı yoruldum dinlenmem lazım. Sıcacık yatağıma geçip bugün olanları bir kenara bırakıp uykuya daldım.
***************************
Size iyi okumalar yorum atarak bana destek olabilirsiniz. Önerileriniz varsa yorumda yada özelden yazarak söyleyebilirsiniz. Teşekkürler.
Quiet_gril
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz
VampirGüven kimseye ait değildir. Ben bedelini ağır ödedim. Bir cinayete tanık olmanın bedelini ödüyordum ... Hiçte hak etmediğim halde. Zamanın bize neler getireceğini bilmeden yaşıyoruz. Bu dünya için değil diğer DÜNYA için çabalamalıyız. . . .. Ben y...