Bölüm / Episode 13

53 33 3
                                    


İyi okumalar😊.

••••••••••••••••••••••••••

Selin " peki diğer 92 deneke ne oldu?"

İrem  " kızlar gerçekten hiç öğrenmek bile istemezsiniz. Biz şimdi kendi konumuza dönelim olurmu?"

Duyduklarım karşısında kanım donmuştu. Her bir cümlesi yüzüme tokat gibi çarpıyordu.

İrem " Bu güçlerinizi size nasıl kullanacağınızı öğretrceğim.!" Selin hemen atıldı. " Biz süper kahramanlar mıyız? Şaka gibi."

Kafamda beliren soruları sormaya başladım. Elif " Bize bunu kim yaptı? O Ender denilen adam ?" Selin " şuan ki durumumuza üzülsem mi? Sevinsem mi bilemedim?? İrem bize yardım ederse belki bu durumun üstesinden geliriz.!" 

İrem " zaten bende bu yüzden sizin yanınızdayım. Öncelikle organik kana ihtiyacımız var.!"

Elif " Bize veriyorlar ya kan."

İrem " o insan kanı değil ama!!"

Selin " N-n-nee kanı peki?"

İrem yüzünü ekşiterek bize baktı. Söylediği şeyden korkuyordum. Selin " Sizin için hayvan satın alıp besliyorlar ve onların kanlarını alıp size enjekte ediyorlar.!"  Selin'le birbirimize bakıp , tam köylümüzdaki serumu çıkartacağımız sırada İrem " sakın çıkarmayın. Size bir zararı yok. Sadece size göre değiller. Ters bir tepki yapmaz. Yalnız , sizin açlığınızı da yok edecek değil. Size organik insan kanı lazım."

SuçsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin