Bölüm / Episode 10

56 36 0
                                    


Merhaba arkadaşlar uzun bi aradn sonra yine yazmaya başladım. İnşallah beğeniyorsunuzdur. Fazla uzatmayacağım.

İyi okumalar:)

Indıla - sos

1 ay sonra

İlkbaharın gelişini kuşların cıvıdaması ve mis gibi limon çiçeğinin kokusu ile anlamıştım. Arada bir ev çalışanının pencereleri açıp içeri havalandırmasından dolayı ilkbaharın müthiş yansımalarını hissedebiliyordum.

Babamız denilen kişiyle daha tanışamamıştık. Tam uyumaya hazırlanıyorken kapı hızlı bir şekilde açıldı. İçeriye giren bir kaç takım elbiseli adamlar ve en önde duran 50' li yaşlarda olan adam bana ters ters bakıyordu. Adam bana öylece soğuk soğuk bakarken benim içime bir ürperti gelmişti. Adam bir kaç dakikadan sonra gülüp bana doğru gelmeye başladı. " iyimisiniz , inşallah hizmette bir kusurumuz olmamıştır." dedi. Ben onun söylediklerini idrak etmeye çalışırken. Selin " neden bunu bize yapıyorsunuz. Biz sizi daha yeni görüyoruz. Size nasıl bir kötülüğümüz oldu da bize bu günleri yaşatıyorsunuz." dedi ve ağlamaya başladı.

Ben onun bu durumuna çok üzülüyordum. Gerçi benimde ondan aşağı bir kalır yanıma yoktu. Adam hiç bir şey demeden öylece donuk bakışlarıyla bakmaya devam etti. " çaresizdim, mecbur kaldım. Hiçbir çıkış yolu bulamadım. Çok özür dilerim. İleriki zamanlarda bni iyi anlayaxağınızı umuyorum. Bir babanın çaresizliği." diye ekledi.

O odadan tam çıkacağı sırada " adınız ne " diye sordum. Bana dönmeden " Ender, Ender Sarsılmaz." dedi ve gülmeye benzer bir ses çıkarıp gitti...

Arkasında duran adamlardan biri bize doğru yaklaşıp kelepçeli ellerimizi serbest bıraktı. O da arkadaşlarının arkasından gittiğinde kapıyı kilitldi. Ayağı kalkıp oturur pozisyonu aldım ve adamın dediklerini düşünmeye başladım. Demek bir baba , iyi de ne çaresizliği acaba çocuğuna bişeymi oldu da bizden çıkarıyor acısını ya da bizmi çocuğuna bişey mi yapmıştık. Yook bee çocuğunu bile tanımıyoruz. Kız mı? Erkek mi? Bilmiyoruz bile. Acaba çocuğu öldüde bizi çocuğumu sanıyor. Aman be Elif tamam yeter bu kadar saçmalık neyse en azından ellerinizi çözdüler.

Sevgili okurlarım KB yın çok kısa oldu bu bölüm ama bir sonraki bölüm daha uzun olacak. Telafi edecem. Lütfen yorum ve vote atmayı unutmayın lütfen.💜💜

Quiet_gril••

SuçsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin