Merhaba arkadaşlar.😊
İyi okumalar :)
İlerleyen saatlerde Furkan odaya girdi. Onu görünce kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı. Ne yalan söyliyeyim onunla o gün konuştuğumuzda daha çok aşık olmuştum. İyi birine benziyordu. Acaba o benim hakkımda ne düşünüyor. Furkan'a bizi dışarı çıkarmasını ve bir takım eşyalara ihtiyacımız olduğunu söyledim. O da " dışarı çıkmamız hayli bir zor fakat elbiseler ve ayakkabılar kolay, onları hemen getiririm."
Elif " lütfen bizi dışarı çıkar buradan uzaklaşmak istiyoruz. Gittiğimiz yerden haberin olur. Oraya gelir orada konuşuruz."
Dedim ve biraz düşündükten sonra tamam dercesine kafasını sallayıp odadan çıktı. 1 saat sonra elinde 1 kaç poşetle geri geldi.
Furkan "Hazırlanın akşam 23:00' da yola çıkıyoruz. " deyip gitti. Bizde onun dediklerini yapmak için ayaklandık. İkimizde hazırdık. Sadece Furkan'ı bekliyorduk. Umarım hiçbir şey ters gitmezdi.
•••••••••••••••••••••
Saat 23:00
Furkan kapıyı açıp odaya girdiğinde o kadar sevinmiştik ki sanki altın bulmuştuk. Gerçi öyle olmuştu , sonuçta hayatımızı kurtarmak için çabalıyorduk.
Furkan " Arkamda durun yavaş yavaş merdivenleri çıkıp soldaki kapıya doğru yürüyeceğiz. Sakın ses çıkarmayın. Çünki herkes uyuyor." dediğinde Selim'e baktım ve elimi uzattım.
Ellimi tuttuğunda Furkan'a hazırız der gibi baktığımda anlamış olacak ki " HADİ " dedi. Kapıdan çıkıp merdivenleri yavaş adımlarla çıkmaya başladık. Sağ taraftan ayak sesleri geliyordu. Hızlıca çaprazımızdaki mutfağa girdik. Anladığım kadarıyla ev çalışanıydı. Mutfağa girip Amerikan tezgahın altına saklandık. Gelen kişinin sadece ayakları gözüküyordu. Eğilip baktığımda yanılmamıştım. Bu kişi hergün yanımıza gelip kan veren ev çalışanıydı. Dolaptan su alıp içtikten sonra mutfak kapısına doğru yönelmeye başladı. Ani bir şekilde kapıda durunca kalbim ağzımda atıyordu. Olduğumuz tarafa doğru yönelmeye başladı. Sanırım yakalanmıştık. Bize doğru eğilip " ne işiniz var orada!?" dedi. Biz ne yapacağımızı bilmeyip , olduğumuz yerden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçsuz
VampiroGüven kimseye ait değildir. Ben bedelini ağır ödedim. Bir cinayete tanık olmanın bedelini ödüyordum ... Hiçte hak etmediğim halde. Zamanın bize neler getireceğini bilmeden yaşıyoruz. Bu dünya için değil diğer DÜNYA için çabalamalıyız. . . .. Ben y...