∞∞DUYURU∞∞

50 30 2
                                    


Merhabalar nasılsınız?, nasıl gidiyor hayat. Zaten size söylemiştim , bir duyuru paylaşacağımı. Biraz sert konuşabilirim. Şimdiden hepinize özürlerimi yolluyorum.

...........

Başlıyoruzzz..

Evet arkadaşlar gerçekten çok ama çok üzgünüm. Çünki kitabımı okuyan kişi sayısı 241 vote atan kişi sayısı 86. O vote atanlara ve yorum yazanlara da çok ama çoook sağoll.

Yorum yazanlarda  zaten 10 ' u geçmez. Böyle olunca canım çok sıkılıyor. Bölüm atmak istemiyorum. Bunları yazarken ağlıyorum resmen psikolojim  bozuldu. Gerçekten sizi samimi bulduğum için bunları yazıyorum. İnşallah aranızda anlayışlı arkadaşlar vardır da beni anlıyorlardır. Lütfen kim okuyorsa vote ve yorum yazsın, atsın. Artık iyi yorumunda geçtim , kötü bir şey yazsanız bile sevinecem. O kadar kötü bir durumdayım.

Aranızda yazar olanlar da var. Bir durup düşünsünler. Ya benim yerime koyun kendinizi , empati yapın biraz. Düşünsenize bir emek veriyorsunuz, çok fazla uğraşıyorsunuz, günlerinizi veriyorsunuz, ama karşılık yok. Çok kırıcı bir durum değilmi?. Kim ister böyle birşeyi.

İnsanlar çok acımasız olabiliyor. Ama bu durumu kendilerine yapıldığı zaman kükreyip duruyorlar. O zaman kendinize yapılmasını istemediğiniz bir şeyleri başkalarına yapmayın. Söyleyeceklerim bu kadar. İnşallah anlatabilmişimdir  derdimi.

NOT 1 =  Sizinde  kitaplarınız varsa eğer, yorum kısmında lütfen belirgin okuyup oylayalım. Hatta ve hatta ben arkadaşlarımada söylerim, inanınki seve seve yaparım. Bekliyorum.👐

NOT 2 =  Sınır geçince bölüm atıcam haberiniz olsun. Sınırın geçmesini istiyorsanız arkadaşlarınıza da söyleyin kitabımı okuyup, voteleyip, yorum yazsınlar. Thank you . bayy.💜

Quiet_girl

SuçsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin