1. Jako siostra Margaery, byłaś obecna na koronacji nowego króla. Wcześniej gdy odbył się ślub Twojej siostry, nie zwracał na Ciebie uwagi, ale gdy tylko została koronowany nabrał odwagi i uśmiechnął się do Ciebie, a ty oczywiście odwzajemniłaś uśmiech.
2. Właśnie przed chwilą odbył się wasz ślub. Byłaś bardzo szczęśliwa, podobnie jak Twój mąż. Gdy odwróciliście się do zebranych w sepcie, nie mógł się na Ciebie na patrzeć.
3. Twoja siostra została uwięziona prze Wiarę Wojującą i miałaś już dość, że Twój mąż nic nie robi. Gdy po raz kolejny zasugerowałaś by Tommen coś w końcu zrobił, nie wytrzymał i po raz pierwszy podniósł na Ciebie głos.
4. Kiedy pytasz go, czy chciałby jeszcze jednego kotka:
5. Zawsze śmiejecie się z rzeczy niewłaściwych i wszyscy naokoło zwracają wam uwagę, ale wy nic sobie z tego nie robicie i śmiejecie się dalej.
6. Kiedy widzi Cię po długiej rozłące:
7. Kiedy widzi, że wybucha sept, w którym byłaś razem z bratem i siostrą:
_________________
Od pewnego czasu nie było rozdziału, ponieważ było to spowodowane brakiem weny i trochę niechęcią gdyż pod ostatnim rozdziałem są tylko trzy gwiazdki. Nie odbierajcie tego, jako mojego użalania się że, pod tym mam mało gwiazdek, ale po prostu jest to dla mnie znak że mogłam napisać te imagify lepiej. Piszcie co mogę poprawić.
Dobra koniec tego, teraz postaram się dodawać rozdziały regularnie
Mam nadzieje że ten rozdział się spodobał.
Do następnego
woman_with_dragons
CZYTASZ
POWER IS POWER | GAME OF THRONES IMAGIFY
Rastgelekrótkie imagify z postaciami gry o tron #4 w targaryen - 20.07.2019 #13 w graotron - 27.07.2019 #1 w thrones - 29.07.2019 #2 w sansa - 30.07.2019 #12 w got - 2.08.2019