5.

164 6 0
                                    

//Luna szemszöge\\

Mikor vagy majdnem 3 óra múlva visszakapcsoltam a telefonom láttam, hogy több mint 50 értesítésem van.

Már majdnem hagytam az egészet, amikor megláttam egy ismerős nevet.

" @martinusgunnarsen kérte hogy követhessen"

"Martinus Gunnarsen üzenetet szeretne küldeni neked"

Őszintén? A szívem megállt egy pillanatra. Nem azért mert tetszik vagy valami, csak szimplán az hogy mégsem felejtett el.

Bár arra kiváncsi vagyok hogy honnan tudja a teljes nevem. Mondjuk őszintén szólva nem nagyon érdekel.

Engedélyeztem a követését és még az üzenetére is válaszoltam, ami állt egy hello-ból.

Közben pedig azon gondolkodtam, hogy hogyan kéne Angel orra alá dörgölni. Nem, nem vagyok köcsög (általában), de az előbbi kedves megnyilvánulásával megbántott, és mivel nem volt igaza, ezt muszáj valahogy a tudtára adnom.

Amíg ezen gondolkodtam, addigra Martinus már válaszolt is.

Martinus: Már azt hittem hogy soha nem fogsz válaszolni😅
Luna: Bocsi csak ki volt kapcsolva a telóm.
Martinus: Semmi. Amúgy mizu?
Luna: Semmi extra. Most fejeztem be a rajzolást. Veled?
Martinus: Most jöttem edzésről. Megmutatod mit rajzoltál?

Na igen. Szóval meglehet hogy a boltos jelenetet rajzoltam le. Vagyis egy részét. És ezt mégsem küldhetem el Martinusnak. Előkerestem egy régebbi rajzom egy kutyusról és lefotóztam.

Luna: *képet küldött*
Martinus: Nagyon jól néz ki😍
Luna: Köszii🥰
Martinus: Mikortól fogsz suliba járni?
Luna: Elméletileg jövö héttől. Gyakorlatilag nem tudom

Válaszoltam az igazat mondva. Tényleg nem tudom hogy mikor fogok suliba menni. Úgyhogy lehet meg kéne kérdeznem Rose nénit.

Lementem a nappaliba és Angel-t a legmesszebbről kerülve mentem a konyhába, ahol Rose néni vacsorát csinált.

A hasam korgott egy nagyot mikor a kajára gondoltam, de most nem ez volt a legfontosabb.

-Szia drágám!- köszönt Rose néni.- Miújság?

-Ja, csak kérdezni akartam hogy mikor megyünk suliba. Mármint mikor kezdünk.- kérdeztem

-Jövő héten hétfőn kezdtek. Ó és Angellel egy osztályba lesztek.

-Szuper....-morogtam.

-Hallottam.-közölte szemrehányóan Angel.

-Szarok rá.-suttogtam neki miközben kikerültem. Persze úgy hogy Rose néni ne hallja meg.

-Amúgy köszi Rose neni!-kiabáltam le a lépcsőről.

Már az ágyamban feküdtem és azon gondolkodtam, hogy meg írjam e azt hogy mikor megyek majd suliba, vagy inkább ne, de végül úgy döntöttem, hogy nem.

- Szia Luna...-jön be Angel a szobámba.

-Szia?

-Figyelj tudom hogy semmi kedved velem beszélgetni meg hasonlók és mielőtt félbeszakítanál csak bocsánatot szeretnék kérni. Azért mert bunkó módon viselkedtem veled, és szidtam a fiúkat, pedig nem is ismerem őt/őket. Hidd el nem akartam úgy viselkedni csak féltelek.-fejezte be.

Látszott rajta hogy megbánta, ezért mielőtt kiment volna a szobámból a nyakába ugrottam. Először meglepődött, de végül megölelt.

- Na hugicám, van kedved elmenni kajálni valahova?

- Még jó!

-Akkor öltözz fel, mert megyünk pizzázni!

- Okés.

Felvettem a szokásos fekete farmerem és egy bordó pulcsit. A hajamat kifésültem és kobontva hagytam, plusz raktam egy kis sminket, ami csak szempillaspirál meg korrektor volt. Felkaptam a telefonomat és lementem a lépcsőn.

Mikor már Angel is lejött felkaptam a bakancsom és a kabátom, meg zsebre vágtam a kesztyűimet.

Már egy kis ideje sétáltunk, amikor elkezd esni a hó, de úgy nagyon. Angel telefotózta a telefonját én meg csak röhögtem. Őszintén már rég nem éreztem ilyen jól magam.

Mikor odaértünk a pizzázóba, az ablak mellett ültünk le. Ki jött egy pincér és felvette a rendelésünket, aztán már csak beszélgettünk.







Sziasztok!
Meghoztam az ígért részt és nagyon remélem hogy tetszik nektek.
Ha tetszett: ⭐️&💬

Bʟᴀᴄᴋ MᴀɢɪᴄWhere stories live. Discover now