12. Bölüm ( Not )

3.7K 258 36
                                    

Elimdeki nota bakıp bir kaç defa yine okudum. Bu adam neden bana Güneşim demişti anlamıyorum.
Aramızda tatsız şeyler geçmesine rağmen bu adam dan böyle kahvaltı not hiç beklemiyordum. Notu elimde hala neden tuttuğumu ve neden tebessüm ettiğimi de anlamıyorum.
Hayatımı zindana çevirmiş adamın küçük notuna kapılmayacağım.
Kaç dakika dır notla bakışıyorsun bırak artık notu diyerek kendi kendime söyleniyorum. En sonunda notu çöpe attım. Hazır olan masa ya oturup kahvaltı mı yapmaya başladım. Kapı nın çalmasıyla yerimden kalkıp kapı ya yürüdüm.
Kapı yı açtığım da karşımda ki kişiyi görmemle şok olmuştum. Karşımdaki en yakın arkadaşım Hira' ydı.
"Hira" dememle bana sarılıp özür dileme ye başladı.

" Güneş affet beni arkadaşım seni dinlemedim. Mecbur kaldığın için evlendiğini herşeyi biliyorum." dedi

Hira' nın bu sözlerine şaşırmıştım. Ama nasıl öğrenmişti.

" Nasıl öğrendin ve burayı nasıl buldun."

" Ben getirdim" diyerek yanımıza gelen kişiye baktığım da Onur' dan başkası değildi.

"Yenge kapıda mı bekleyeceğiz " dedi.

Bir anda kendime geldiğimde tabi buyurun diyerek içeri aldım. Hepimiz salona gecip koltuklara oturduk.
Hiray la yan yana oturup Onur da karşımızdaki tekli koltukta oturuyordu. Hira ellerimi tutarak konuşmaya başladı.

" Allah razı olsun Onur bana herşeyi anlattı. Babanın borcu için evlendiğini ve senin şikayet ettiğin adam olduğunu da biliyorum." dedi.
O an ikimizde yüzümüzü Onur' a çevirdik.

" Onur neden böyle birşey yaptın." dedim. Gerçekten Onur bunu niye yapmıştı.

" Vicdanım ikinizin üzülmesine dayanamadı. Neyse ben sizi yanlız bırakayım. Mutfağa gidip birşeyler yiyeyim sabahtan beri birşey yemedim. " diyerek koltuktan kalktı.
Mutfağa doğru yürümeye başladı.
Arkadaşımla beni yanlız bırakmıştı.

" Seni dinliyorum Güneş neden böyle birşey yaptın. "

" Babam için ve büyüdüğüm evi kaybetmemek için yapmak zorundaydım." dedim.

" Bilal ne olacak "

" Nasibim değilmiş Bilal bunu sakın bilmesin." dedim.

Hira ellerimi tutarak "tamam" diyerek cevap verdi.

" Güneş ben senin burada kalmanı istemiyorum. Gidelim buradan..."

" Olmaz kardeşim gidemem. "

" Sevmediğin adamla ne zaman a kadar duracaksın." dedi.

"Allah ne zaman a kadar nasip ederse "
Hira bu konuyla ilgili daha fazla birşey söylemedi.

" Güneş bu gece burada kalacağım seninle kalacağım." dedi.

Arkadaşıma tebessüm ettim. Bu gece burada kalması benim için de çok iyi olacaktı. Uzun zamandır beraber vakit geciremedik. " Tabiki sevinirim" diyerek cevap verdim. Bir de Yavuz bu duruma ne diyecek bunu da düşünüyorum. Mutfaktan birseyin yere düşme sesini duyunca düşüncelerimden sıyrılıp Hira yla mutfağa doğru gittik. Onur yerde kırılan bardak parçalarını toplamaya başladı.

" Yenge kusura bakmayın sizi de korkuttum bende anlamadım bir anda kolum çarptı düştü. "

" Önemli değil Onur ben şimdi toplarım "

" Olmaz yenge ben kırdım ben hallederim siz geçin oturun." dedi.
Onur' un bakışları Hira nın üzerindeydi. İkimiz de mutfak masası na oturup Onur u izliyorduk. Kırılan parçaları çöpe attı. Hira ya bakarak konuşma ya başladı.

KARANLIĞIMIN GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin