20. Bölüm ( Düğün)

2.7K 148 8
                                    

Multimedya; Mutluluk Duası

" Güneş burada ne oluyor ?"

Cevap vermek yerine yúzúne bakıyordum ne cevap verecegimi bilmiyorum. Konuşmak icin dudaklarımı aralamıştım ki...

" Onunla zorla evlendin. Şimdi onun hayatını daha fazla mahvetmene izin verecegimi'mi düşündün " diyerek Yavuz' a yumruk atmıştı.

Yavuz aldığı darbeyle sarsıldı ama kendini hemen toparlayıp bu sefer de o yumruk attı. Daha fazla bu duruma dayanamayıp aralarına girdim.

" Yeteeer durun."

Benim bağırmam üzerine ikisi de bana bakıyordu. Simdi ortam sessizdi.
Ikisine ne desem bilemiyorum. Sevdigim adam sinirli bir sekilde tek kaşını kaldırmış benden cevap bekliyordu. Allahım düğün günüm bu olanlara hala inanamıyorum.
Artik ikisine de cevap vermeliyim.
Bir zamanlar seviyorum dedigim adama baktım.

" Bilal cocuklugumdan beri seni severdim. " diyerek konuşmaya basladığımda Yavuz un  iyice sinirlendigini farkettim. Ona dogru başımı cevirip baktığımda yumruk yaptığı ellerini sıkıyordu. Tekrardan Bilal' e bakarak konuşmaya devam ettim.

" Ama zamanla sana aşkla bakmadığımı farkettim. Ne zamanki karşıma Yavuz çıktı işte zamanla Yavuza aşkla baktığımı hissettim. Belki başta zorla evlendik ama şimdi kendi isteğimle evleniyoruz. "

" Hayır yine seni... " birşey demesine izin vermeyip sözünü kestim.

"Beni kimse zorlamıyor. Ben seni degil " diyerek sevdigim adamın elini tuttum ve devam ettim. "Yavuzu seviyorum" dedim.
Yavuz elimi sıkı tutuyordu. Yüzüne baktığımda gülümsüyor du. Gülümsediginde çıkan gamzelerinde kaybolmak istiyorum sevdigim...
Bilal' e baktığımda gözlerindeki hüznü gördüm. Hiç birşey demeden yanıma geldi.

" İnşaallah hersey gönlünce olur" diyerek odadan çıkmıştı.

Yavuz' dan ellerimi cekip direk kanayan alnına getirdim.

"Gel pansuman yapalım"

Alnında olan ellerimi avuçlarının içine alarak öptü.

"Hafif bir kanama gerek yok gúzelim.
Şimdi elimi yüzümü yıkarim gecer.  Sonra da bizi bekleyen misafirlerin yanına gidecegiz. Sen burada beni bekle banyoya gidip geliyorum."

Sevdigim adam odadan çıktıktan sonra bir anda nefessiz bir sekilde kalan Hira odaya girdi.

"Güneş burada neler oldu"

" Hiç sorma"

Kaşları çatılan Hira;

"Ne demek sorma az önce Bilali buradan çıkarken gördüm seslendim ama beni duymazdan gelip gitti. Gördüğüm de çok üzgündü. "

"Herseyi öğrenmiş beni kurtarmaya gelmiş."

" Ama nasıl öğrendi" diyen Hira'ya;

"Artık önemi yok şimdi bugün benim mutlu günüm." dedim.

***
Resmi nikahımız kıyıldıktan sonra nikah salonundan çıktık.
Çok mutluydum.

"Artık devlette de karım oldun. Hoşgeldin hayatıma Güneş Dincer" diyerek alnımı öpmüştü. Evet ben artık kocamın soy ismini almıştım.

" Çok mutluyum sevdiğim. Artık yeni bir hayata adım attık."

"Gel buraya kadınım" diyerek beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Bende ona sarıldım. İlk kez bana kadınım diye seslendi. Bu tarifi olmayan eşsiz birşeydi... Kadınım kelimesi daha fazla kalbimin çarpmasına neden olmuştu.

KARANLIĞIMIN GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin