Çocukluğum da başka biriyle evlilik hayali kuruyor ken şimdi bambaşka biriyle gerçek aşkı buldum. Belki başta benim imtihanım olmuştu şimdi hayatım oldu. Rabbim sabreden kullarını mükâfatlandırır. Rabbim sana sonsuz şükürler olsun. Yatsı namazından ellerimi açıp Rabbime dualar ediyordum. Duamı bitirdikten sonra yatağıma geçtiğim de telefonumun ekran ışığının yanıp söndüğünü görünce telefona baktım.
"Güzelim kına gecen nasıl geçti"
Akşam kızlar arasında kına gecem olmuştu. Kına gecesine gerek yok dediysem de Hira ve Yavuz herşey usulüne göre olacak demişlerdi.
Mesaj atan sevdiğime cevap yazdım." Çok güzel geçti"
Gönderen; Güneşim...Telefonu komidin üzerine koyduktan sonra yatağa yattım. Telefona bakıp duruyorum hala mesaj gelmedi. Sevdiğim adam dan mesaj bekliyordum. Gözlerini kapatıp onunla geçirdiğim zamanları düşünmeye başladım. Artık yarın dan sonra gerçek evliliğimiz olacak.
Başlarda ondan nefret ediyordum şimdi onu çok seviyorum...
Onu düşünürken mesaj sesiyle telefona baktım."Pencere yi aç" yazıyor du.
Yavuzun böyle mesajını görünce şok geçirmiştim. Gece gece buraya mı gelmişti. Pencere ye yaklaştığım da hafiften tıkırtı sesini de duydum.
Perdeyi çektiğim de Yavuzun görünce şok olmuştum. Gerçekten gecenin bir saatinde yanıma gelmişti.
Pencere yi açtıktan sonra içeri girdi."Seni çok özledim Güneşim..." diyerek sarıldı. Bende karşılık vererek sımsıkı sarıldım. Bende onu özlemiştim.
"Bende seni çok özledim" dedikten sonra dudaklarımı dudaklarına kapadım. Uzun bir öpücükten sonra yatağıma oturduk.
"Gece gece geleceğin aklıma gelmezdi.
"Ne yapayım karım bir haftadır benden uzakta...hem sana güzel bir sürprizim de var." deyince kaşlarımı çatarak ne sürprizi der gibi baktım.
Cebinden iki bilet çıkarıp bana uzattı.
Elinden aldığım biletlere baktığım da şok olmuştum. Bunlar uçak biletiydi."Bu bilet balayı için mi?"
"Evet güzelim" diyerek elimi sıkı tuttu.
"Hemde Mardin'e"
"Evet sen oraya gitmeyi çok istediğin için balayı için orayı ayardım." dedi.
Çocukluğum dan beri Mardini çok merak etmişimdir. İki gün sonra Mardini göreceğim. Sevdiğim adama gülümseyerek boynuna atladım.
"Çok mutluyum"
"Bende sen mutlu ol diye Mardin'i ayarladım." diyerek beni kendine iyice çekip dudaklarımı öpmeye başladı.
İkimizd vaktin nasıl geçtiğini anlaşmamıştık. Sabaha bir kaç saat kalmıştı. Yavuz u bir hafta dır çok özlemişim... Bugün den sonra artık bir ömür beraber olacağız. Yavuzun kolları arasından çıktım. Onu elinden tutup yatağın üzerinden kaldırdım.
"Hayatım hadi git sabaha az kaldı."
"Biliyorum ama yanından ayrılmak istemiyorum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIMIN GÜNEŞİ
Espiritual"Sen polise haber verdin ya kork benden kızım... çok pişman olacaksın çünkü senin hayatını mahvedicem anladın mı? O yüzden bu yüzü hiç unutma " demişti genç adam... Dinine bağlı Allah korkusu olan genç kız... Hayatı karanlıklar içinde olan bu adam...