Mesaj tanımadığım bir numaradan gelmişti. Mesajı okuduğumda ise kimden geldiğini anlamıştım.
- O tekmeyi unutmadım. İntikamımı alacağım.
Aslında Neden evden kaçar gibi çıktığını sormak istiyordum ama yarın sormam daha mantıklı olur diye düşünüp telefonumun ekran kilidini kapattım.
.....
Aynada kızaran gözlerime baktım, evet kendimi tutamayıp okul yerine mezarlığa gitmiştim. Berbat görünen suratıma bakarken kapnın sesiyle kafamı kapıya doğru çevirdim. Mira meraklı gözlerle bana bakıyordu, ben deli gibi merak ettiği her halinden anlaşılıyordu. Bana annemin veremediği o sıcaklığı veriyordu Mira.
- Gittin dimi?
- Çok özlemiştim.
Dedim ve kendimi tutamayıp tekrar ağlamaya başladım.
......
Ne kadardır böyle sarıldığımızı bilmiyorum. Mira bana sarılmış ve bırakmamıştı sanrım bir iki saattir yatağımın üzerinde sarılarak oturuyoruz.
- Hera?
- Efendim.
- Biraz uyumak ister misin?
- Aslında iyi olur.
Kalktı , kapıya doğru ilerledi ve odadan çıktı.
Bende yatağıma uzanıp kendimi uykuya teslim ettim.
MİRA'DAN
Hera'bın odasından çıkarken onu yalnız bırakmamın ne kadar dogru oldugunu düşünüyordum. Aslında şuan yalnız kalması onun için iyi olabirdi, o yuzden onu kendiyle baş başa bırakarak aşağıya indim. Salonda oturan Batu'yu görünce pek şaşırmadım aslında ama Batu'nun yanında oturan Kuzey ağzımın tabiri cağizse yere kadar açılmasına neden oldu.
- Duramamış yine gitmiş dimi
- evet biraz öyle olmuş.
Sabır dilercesine saçıyla oynarken bende Kuzeyi selamladım ve koltuktaki yerimi aldım.
- Ben bi lavaboya gideyim.
- Yerini biliyor musun yardımcı olayımmı?
- Yok ben hallederim.
- pekiii.
Kuzey salondan ayrıldıktan sonra Batuya Kuzeyin konu ile alakasını sordum.
- Beraber takılıyoduk ve Hera'nın mezarlığa gittiğini anlayınca ayıp olmasın diye de buraya gelmeyi teklif ettim o da kabul etti.
Batu Hera'yı çok severdi. Ben daha Batu'yu arayıp haber vermeden o Hera telefoblarını açmayınca mezarlığa gittiğini anlamış ve hemen gelmişti.KUZEY'DEN
Ne olduğunu tam olarak anlamadım ama Hera'yı çok fazla üzecek bisey olduğunu anlamamak elde değildi. Batu ve Mira'ya lavaboya gitmem gerektiğini söylemiştim ama nedensizce Herayı görmek istiyordum şuan ne yaptığını cok merak ediyordum.
Merdivenlerden yukarı çıktım ve Hera'nın odasının hangisi olduğunu anlamaya çalıştım merdivenin hemen yanında bir oda vardı bu evdeki odaların kapı renkleri beyazdı ama bu odanın kapısı siyahtı. Hera'nın odası olduğunu tahmin ettiğim siyah kapılı odaya dogru yürüdüm, kapının önüne geldiğimde eğer Hera içerdeyse onunla ne konuşacağımı düşündüm, sahi neden bu kızı merak ediyordum sadece 1-2 gün önce tanıştığım kızın nasıl olup olmadığı neden umrumda. Bunu daha sonra düşünmeye karar verdim .kapıyı tıklatıp içeri girmemi söyleyen sesle kapıyı açtım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzumsun.
Teen Fiction-Kuzey Işığım - Efendim Hera? - yıldızları çok seviyorum ama ihanet ediyorlar. - kime? - gökyüzüne. - nasıl? - gidiyorlar ondan işte. Ya hiç yıldız kalmazsa? - korkma ben varım işte seninim, senin kuzey ışığınım. - Kuzey. - efendim güzelim? - sonsuz...