Her seferinde aynı yere geldiğimi düşündürttüren ormanda attığım adımlarımın çıkarttığı hışırtılarla yolumu bulmak için sisli havayı delmeye çalışıyor, nereye gittiğimi bilmeden ilerlemeye çalışıyordum.
Ta ki ayağım takılıp düşene kadar,
düşmenin etkisiyle soyulan ellerimi beyaz elbiseme sürüp kalkmaya çalıştım bu uğraşım tekrar düşene kadar son buldu.Ardından ruhumu tamamlıyormuşçasına çıkan seslerle şaşkınca ormanda etrafıma baktım, sesler hem çok yakından hem de çok uzaktan geliyordu.
Bu uğraşıma son vererek huzurla gözlerimi kapatıp ,seslerin beni tamamlamasına izin vererek başımı gökyüzüne kaldırdım. Rüzgarın kulağıma kadar getirdiği sesler ruhumu canlandırıyor bana bir şeyler anlatıyordu.Kendimi kaptırdığım sesler ölüm çığılığını andıran seslere dönüştü. Ne olduğunu anlamadan ruhuma acı çektiren, gittikçe bitap düşmesini sağlayan seslerden kurtulmak için başarısız olduğum kalkışı tamamlayıp nereye gittiğimi bilmeden koşmaya başladım.
Sisli havanın etkisiyle ve düşünmemi engelleyen kalbimin feryatlarıyla uçurumun kenarına geldiğimi farketmedim.
Rüzgarın etkisiyle özgür olmak istiyormuşçasına uçuşan elbisem bedenimin titremesini engelleyemiyordu.
Her adımımla beni çağırıyormuşçasına havayı delip geçen okyanusun dalgalarıyla uçurumdan aşağıya okyanusun derinliklerine çekiliyordum.
Duyduğum acı verici seslerden kurtulmak için bedenimi okyanusun derinliklerine bıraktım.
Kurtuluşum olduğunu sandığım bu atlayış aslında:Bir uyanışın başlangıcıydı...
■■■■■■■■■■■■
Merhaba bu benim ilk kitabım herhangi bir hatam veya beğenmediğiniz bir yer olursa yorumlarda belirtirseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÉVEIL
FantasyHer adımımla beni çağırıyormuşçasına havayı delip geçen okyanusun dalgalarıyla uçurumdan aşağıya okyanusun derinliklerine çekiliyordum. Duyduğum acı verici seslerden kurtulmak için bedenimi okyanusun derinliklerine bıraktım. Kurtuluşum olduğunu sand...