După ce Alexia fuge în camera ei, mă ridic de pe fotoliu și încep să zbier.
" Voi sunteți normali, cum puteți face așa ceva? " îi întreb nervos
" Dragule, voi doi ați fost promiși din naștere. Trebuia doar ca ea să devină majoră ca voi doi să deveniți soț și soție. " spune mama calm, însă calmul ei mă disperă acum
" Nu v-ați gândit că poate nu vrea asta, sau poate nu vreau asta? "
" Nu e după cum vreți voi, vă căsătoriți că vreți sau nu. " spune tata cu hotărâre în glas
Plec nervos spre camera Alexiei. Ajung la ușă și bat, după câteva secunde vocea ei firavă îmi spune să intru în cameră. Acu-i acu. Mereu mi-a plăcut de Alexia. Îmi plăcea să văd cum se enervează, este așa drăguță când o face. Dar în cazul ăsta este puțin mai complicat. Aș vrea să mă căsătoresc cu ea, dar contează și părerea ei.
Intru în cameră timid și mă uit la ea. Are ochii roșii de la plâns, iar rimelul i s-a întins.
" Dacă ai venit să îmi spui că ți-am distrus viața, sau să râzi de mine, scutește-mă. " spune ea privindu-mă serioasă
" Alexia stiu că nu îți dorești asta, dar nu ne putem opune... " spun eu cu privirea fixată în pământ
" Dar tu vrei asta? " întreabă ea cu vocea tremurândă
" Uite, mereu mi-a plăcut de tine, te enervam doar pentru că erai și ești drăguță când o faci. Da îmi doresc asta și aș vrea să mă căsătoresc cu tine, nu cu altcineva pentru că nimeni nu e ca tine. Tu ești drăguță fără să îți dai seama, mereu am visat că vom fi împreună. Nici nu îmi pot imagina cum alcineva ar putea să te at..."
Nu mai pot continua fraza deoarece buzele ei pline și moi se lipesc de ale mele formând un sărut perfect. Îi cer accesul de ai putea explora fiecare colțișor al gurii, iar ea acceptă. Sărutul devine unul pasional și plin de dorință. Îmi duc mâna spre fermoarul rochiei deschizandul și dându-i rochia jos. Mă desprind din sărut pentru a o examina din cap până în picioare. Are pe ea lenjerie neagră din dantelă, ceea ce mă excitată și mai mult. Mă întorc la sărut iar ea îmi desface nasturii cămăși. Aceasta aterizează undeva pe jos, ca și pantalonii de altfel. O întind pe pat urcându-mă peste ea.
" Ești sigură că vrei asta iubito? " o întreb gâfâind, nu cred că mai rezist mult.
" Mai mult ca sigura iubitule. " spune ea provocator ceea ce mă face să mă năpustesc asupra ei, dându-i sutienul și chiloți jos.
Îmi dau și eu jos boxeri. Iau din buzunarul pantalonilor un prezervativ, desfăcândul cu dinți. Mi-l rulez pe bărbăție și mă uit la ea.
" Dacă te doare îmi spui și mă opresc." spun eu iar ea dă din cap aprobator.
O patrund încet, iar ea scâncește. Încep să fac mișcări mai rapide iar ea geme. Încep să o pătrund și mai adânc până, amândoi ajungem în punctul culminant. Îmi dau jos prezervativul și mă trântesc lângă ea în pat. O sărut pe funte iar ea zâmbește.
" Te iubesc." spun eu extenuat
" Te iubesc. " spune ea privindu-mă intens și zâmbind, ceea ce mă bucură enorm de mult.
Nu am crezut că o să iubesc pe cineva în afară de mama și tata, dar uite că sa întâmplat.
So, am revenit. Am incercat ieri să postez acest capitol, doar că l-am postat pe altă carte,și nu prea am mai avut chef sa transcriu.