beş

3.5K 328 24
                                    

Hızla ayağa kalkarken sesin nereden geldiğini bulabilmek için koşturuyordum. Ne ara bu kadar enerjik oldum bilmiyorum. Yaptığım küçük çaplı kriz Calum'ıda ayaklandırmıştı.

Deli gibi telefonun nerede olduğunu bulmaya çalışıyordum ama sonra kafama dank etti "Seni hain!" dedim Calum'a.Kafası karışmış bir şekilde bana bakıyordu , iyi bir oyuncuydu.

"Telefonun en başından beri vardı değil mi? Şimdi bana yerini söyle !"dedim.

Bana hiçte hoş olmayan bir bakış atıp "Gerçekten yanımda çalışan bir telefon olsa burada seninle vakit geçirmeye katlanmazdım."dedi.Telefon ısrarla çalmaya devam ediyordu , defalarca baktığım dolabı kapatıp "Eminim öyledir , başından beri gelmemin iyi olduğunu söyleyen sen değil miydin?" diye karşılık verdim.

Calum fazla sesli güldükten sonra elini cebine götürüp "Benim telefonum burada ve sen gelmeden önce tüm şarjımı Ashton'ı aramak için harcadım." diye bilgilendirdi.

Ashton kim bilmiyorum ama mahcup olmuştum ve "Şeytani teorilerim için üzgünüm." diye mırıldandım.Calum gülmemek için yanaklarını şişirmişti tuttuğu nefesi bırakıp "Evet ben bir sapığım ve seni buraya getirmek için yağmurun yağmasını bile planladım!" dedi.

Ellerimi havaya kaldırıp "Komik falan değilsin." dedim.Boyumdan yukarıda bir rafa tekrar uzanmaya çalışırken yansıyan ışığı fark ettim.Sevinçle telefonu elime alırken "Arayan kim?" diye sordu Calum.

Ona bakıp "Bilmiyorum bir şey yazmıyor." diye cevap verdim.Telefon hala çalıyordu ve ne yapacağımı bilmediğim için cevap bulmak adına Calum ile göz kontağı kurdum. Anlamış olarak "Bence artık aç." dedi.

Aramayı onaylamak üzereyken telefon kapandı , kararan ekrana dokunduğumda şifreli olduğunu fark ettim. Calum yüzüme bakarken "Ne oldu?"diye sordu. Bıkkınlıkla cevap verdim "Telefon şifreli arayan her kimse bizi tekrar aramasını beklemekten başka çağremiz yok."

Tekrar herşeyi berbat etmiştim "kapı açmak" bir yana "telefonu açmak" gibi sorunlarım  da vardı.

"Tanımadığımız birinden yardım istemek bana mantıklı gelmiyor." Calum daha öncede olduğu gibi fikrini sormadığım halde yorum yaptı.

Kafeden ayrılmayan negatif enerjiyle beraber "Başka seçenek varsa söyle."dedim.Calum ise telefonu elimden alıp incelemeye başladı ve ekranı açar açmaz inanılmaz bir şey oldu.

Telefon tekrar çalıyordu.

----------------------------------------------

Yeni bir karakter daha geliyor :-)

Umarım "dönüp dolaşıp aynı şey oluyor" diye düşünmüyorsunuzdur.

Herneyse asıl önemli soru : Telefon kimin ve Arayan kim ?

rainy mood ● hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin