yedi

3.2K 333 37
                                    

Eğer daha önce bana "Aksiyon nedir?" diye sorsaydınız muhtemelen size "Karanlık bir yerde bağcıkları bağlamadan koşmak." diye cevap verirdim ama şimdi şartlar daha farklıydı.

Calum'a en son söylediğim moral verici cümleden sonra ikimizde saklanıp bizi bekleyen hazin sonu düşünüyorduk. Kasanın arkasına saklanmıştık , tuvaletim gelmişti ve altıma kaçırmak yapmak istediklerim arasında yoktu.Calum ne zaman kıpırdasa ona vuruyordum ve o da çok mutlu değildi.

Kapı gıcırtısı duyulduğunda nefesimi tuttum , Calum ağzını oynatarak "Şimdi öldük." dedi fakat kapı kapandıktan sonra garip bir şey oldu çünkü gelen kişi "Hey Calum burada mısın?" diye seslendi. 

Açıkçası ikimizde bunu beklemiyorduk ama bundan daha garip olan şey Calum'un gülüp "Sonunda Ashton!" diyerek saklandığı yerden çıkması oldu. Bembeyaz suratımı görünce kolumdan tutup benide yanına çekti.

Kapının önünde bekleyen çocukla yüz yüze geldiğimde onun benden daha şaşkın olduğunu fark ettim. Aramıza katılan yeni çocuğun Calum'un bahsettiği Ashton olduğunu zaten anlamıştım ama anlaşılan kapıyı kapatmaması gerektiğini bilmiyordu yada unutmuştu.

Calum sanki aklımı okumuş gibi bana dönüp "Sence ona söylemelimiyiz?" dedi. Ashton kaşlarını kaldırıp "Neyi?" diye sordu.

Calum kollarını önünde birleştirerek "Az önce kapıyı kapatarak hayatının en büyük hatasını yaptın ve sana kapının bozuk olduğunu söylemiştim." diye cevap verdi ve ekledi "Beni bulman neden bu kadar uzun sürdü?"

Ashton Calum'un son söylediğini duymazdan geldi ve hemen kapı kolunu tutup açmaya çalıştı başaramayınca omzuyla vurma girişiminde bulundu ve acıyla geri çekilene kadar buna devam etti.

Sonuç : Artık mahsur kalan salakların sayısı üç olmuştu.

---------------------------------------

Yeni karakter geldi karşınızda ASHTON !

Calum'ı bulması uzun sürdü

ama sorgulamayın Ashton yol tariflerinden anlamayan biri.

Umarım hala severek okuyorsunuzdur :]

Sınav tipi şeyler olunca yüklenemeyen zavallı bir bölüm oldu.

Ve size bir soru : Sizce finalden sonra "son söz" türü geleceği anlatan bir bölüm yazmalı mıyım?

rainy mood ● hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin