teşekkürler

3.5K 222 45
                                    

HADİ BİRAZ HİKAYE HAKKINDA KONUŞALIM İÇİMDE BİRİKTİREMEM.

SANIRIM BUNU HİKAYEDEN DAHA ÇOK ÖZENEREK YAZDIM.

AYRICA ŞU AN YEMİN EDERİM YAĞMUR YAĞIYOR!!!!!!!!!

Bazen kelimeler zihninizden uçup gitmeden önce yazmanız gerekebilir.Şu an bu notu okuyorsanız kısa süreli mecaranın sonuna geldiniz demektir aslında finali yazarken duygusaldım ama şimdi gülmek istiyorum.

Hepimizin bizi sıkıntılı gerçek dünyadan uzaklaştırıp heyecan verici kurgusal olaylara şahit bırakan , karakterlere aşık eden ve tüm bu maceranın sonunda içimizde boşluk bırakıp giden özel kitapları ve yazarları vardır.Bu kısa hikaye o kadar iddalı olmasa da zamanınızı ayırmış olmanız beni çok mutlu etti.

Wattpad'de bulunduğum tüm bu süreçte final yaptığım ilk hikayem bu oldu (ilkler özeldir sanırım.) Bu hikaye sayesinde kısa kurgu kategorisinde yazmanın bana uygun olduğuna da karar verdim. 

Aklımda dolaşıp bir türlü toparlayamadığım kurgum yağmurlu bir günde Reckless Serenade dinlerken birden tamamlanıverdi! Her hikayede şarkılarıyla desteklerini eksik etmeyen Arctic Monkeys (Kulaklarınız çınlasın maymunlarım.) ve kendimi bildim bileli sevdiğim yağmurlu günler - ıslak çimen kokusu da buna dahil - en büyük teşekkür size.

Hikayenin ilk hali sadece kızın ve Calum'un bir telefon bulup kurtulana kadar sohbet etmesine dayanıyordu nasıl bu hale geldiğini siz düşünün...(Kuzenim yüzünden oldu)Finali yazmadan önce "Acaba 2.Kitap olmalı mı?" diye de çok düşündüm sonra bir şeylerin tadında kalması gerektiğine karar verdim. Amacım bu olmasada dandik bir komedi oldu sanki.Ama hangimiz bir işi başladığı gibi bitiriyor ki?

Sonuç olarak "Bu ne biçim amaçsız bir hikaye" diyenler elbetteki vardır çünkü ben de öyle düşünüyorum , işte hikayeden çıkarabileceğiniz mesajlar :

1- Yağmurlu günler özeldir.

2- Bazen en güvenilir kişiler hiç tanımadıklarımızdır.

3- Yanınızda şemsiye taşıyın böylece tuhaf kafelere girmek zorunda kalmazsınız.

4-Annenize haber verin.

5-Çabuk sinirlenmeyin.

Şimdi asıl amaç olan teşekkür ritüelini gerçekleştirelim...Herkese tek tek teşekkür edemiyorum çünkü şu an kafam karıştı , yorumlarını eksik etmeyen , oy veren , okuyan , hatta bakıp çıkan herkese bir kucak dolusu teşekkür.Elbette sürekli kurgu konusunda danıştığım çok değerli arkadaşlarım siz kendinizi zaten biliyorsunuz.

Yağmurlu günlerde huzurla kahvenizi yudumlamanız ve beğeneceğinizi umduğum Foggy Dreams adlı hikayeme bakmanız dileğiyle ( Reklam fırsatını asla tepmem.)

Son olarak bana ulaşmak isterseniz muhtemelen buralarda olurum xx

rainy mood ● hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin