Co teraz?

2.1K 171 28
                                    

Kiedy nauczyciele w końcu się uspokoili, zaczęli tłumaczyć uczniom całą sytuację. Wyglądała dokładnie tak samo jak w przypadku nastolatków.

Obudzili się z dziwnym uczuciem. Coś jest nie tak... Wstali z łóżek i pierwsze co zobaczył Present Mic, a czego nie zauważył Eraser Head... To czerwone oczy. Coś jest zdecydowanie nie tak.

Spotkali się w szkole. Aizawa chciał opowiedzieć mu całą sytuację, jednak przez przypadek uruchomił quirk, przez co biedny Yamada wylądował w ścianie.

Chceli pomóc sobie nawzajem w ujarzmieniu mocy, jednak poddali się i padli na ławki, zanosząc się płaczem. Wtedy do klasy weszli uczniowie.

- Czy to stało się dopiero dzisiaj? - Deku, jak zwykle spostrzegawczy, uniósł brew. - My to mamy już od dwóch dni.

- Zastanawiające... - mruknął Iida. - Czy to znaczy, że inni uczniowie mają tak samo? I nauczyciele? W takim razie, dlaczego my byliśmy jako pierwsi? - rzucał następnymi pytaniami, nerwowo machając rękami.

- A chuj wie. - wzruszył ramionami Bakugo.

- Język. - syknął granatowowłosy okularnik.

- O chuj ci chodzi, ha?! To mój zasrany interes, jak się wyrażam. - warknął czerwonooki.

Wszyscy obecni przewrócili jedynie oczami.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siedziałem na pobliskim drzewie i obserwowałem ich przez lornetkę. Nie wiedzą co ich czeka... Lepiej dla nas. Przynajmniej na razie. Zastanawiam się dlaczego akurat ta klasa jest taka cenna... Jednak to nie jest moja sprawa. Ja miałem zamienić ich moce i obserwować poczynania. Reszta mnie nie interesuje. Zeskoczyłem z drzewa i otrzepałem się z niewidzialnego kurzu. Ruszyłem wolnym krokiem do siedziby. Niedługo nadejdzie idealny czas na atak... Atak nie do odparcia. Zaśmiałem się cicho.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ilość słów: 245

Wiem że krótko i trochę bez sensu, ale dzięki wam poczułam motywację do napisania czegokolwiek hah ^^

Nasze Moce? // BNHA // Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz