Hatırlatma: "İkimiz aynı odada kalıcaz oda arkadaşıyız artık"
Kafamı tekrar onaylar şekilde salladığımda dolaptan siyah bir pijama takımı verdi
"üstünü değiştir ve biraz dinlen bende sana yiyecek bir şeyler getireyim"
...........................................................................Dali'nin getirdiği yiyecekleri yerken o da beni soru yağmuruna tutmaya hazırlanıyordu
"Adrian.... Onu gerçekten hatırlamıyor musun"
Kafamı olumsuz anlamda sallayıp ağzımdaki lokmayı bitirdim
"Kendimi bile hatırlamıyorum ki sadece adımı biliyorum gerisi yok"
"Siz Adrian ile sevgiliydiniz 2 yıl önceydi Adrian ile büyük bir kavga ettiniz ve sende sinirlenip çekip gitmiştin peşinden gelecektim ama yalnız kalmak iyi olur diye gelmedim keşke seni takip etseydim"
"Büyük kavga? Ne için?"
Sıkıntılı bir nefes verdi.
"Adrian seni aldatmıştı bu yüzden kavga etmiştiniz"
Hatırlamaya çalışılmıştım ama olmuyordu sanki geçmiş hakkında herşey sonsuza kadar yok olmuş gibiydi.
"Peki ya Roy? O beni nereden tanıyor?"
" o geçen sene yeni aramıza katıldı Black Angels tarafından kovulmuştu bizde onu yanımıza aldık ve seni sormuştuk belki oradasındır diye resimlerini gösterdik ama orada da değildin biz seni çok aradık 2 yıl boyunca her gün "
Tepsiyi yandaki masanın üzerine koyup Dali'ye geri döndüm.
" Neredeydin Angela uyandığında neredeydin"
"çöl gibi bir yerdi hiç ot yoktu."
"sınır boşluğunda mıydın? Ama oraya defalarca baktık"
"Bulamamışsınız demek ki! Hatırlamıyorum diyorum işte! H-A-T-I-R-L-A-M-I-Y-O-R-U-M!"
Sinirle ayağa kalkıp odadan çıkıcaktım ki önümde duran beden ile duvara kafa atmış gibi olmuştum. Kafamı kaldırdığımda Roy'u görmem ile kaşlarımı çatmam bir olmuştu
"Anladık taş gibisin de ne duruyon kapının önünde duvar gibi"
"övdün mü sövdün mü belli değil"
"Övmediğim kesin"
Yanından geçip nereye gittiğimi bilmesemde yürümeye başladım hızımı almış ilerlerken ileride Adrian'ı görmem ile geri dönecektim ki bana seslemesi ile olduğum yerde kalmıştım.
"Angela seninle konuşmam gereken şeyler var benimle gel"
Şuan başka bir seçeneğimin olmadığı için Adrian ile birlikte onun odasına gitmiştik. Odaya girdiğimde koltuklardan birine oturup diyeceklerini beklemeye başladım
"Angela güçlerini kullanabiliyor musun?"
"Benim Gücüm mü var?"
Sıkıntılı bir nefes verip benim yanıma oturmuştu
"Sen buradaki en güçlü kızdın Angela.... Bütün kızlar seni kıskanırdı güzelliğini,asilliğini herşeyini sen herşeyin ile harika bir kızdın"
"Bana harikasın diyorsun ama beni aldatmışsın Dali bana herşeyi anlattı"
Gözlerini gözlerime kenetleyip konuşmasına devam etti
"isteyerek yapmadım Angela zorundaydım beni tehdit etmişlerdi sana zarar vericeklerdi ben... Zorundaydım"
Gözlerimi gözlerinden ayırıp halıyı incelemeye başladığımda o konuşmasına devam ediyordu
"en baştan başlayalım Angela... Sen ve Ben en baştan tanırız birbirimizi sana güçlerini kullanabilmen için yardım ederim geçmişi hatırlamana gerek yok yeni bir hayata başlayalım sen ve ben..."
"hayır"
Hiç tereddüt etmeden söylediğim kelime ile etrafı derin bir sessizlik kaplamıştı söylediklerine güvenmiyordum bana zarar vermek istemeseydi aldatmazdı onun yüzünden artık ben kim olduğumu bile bilmiyordum aynı hatayı 2. Kez yapmicaktım eğer geçmişte gerçekten böyle bir şey olduysa gelecekte de olmayacağı kesindi.
"artık ikimiz de yabancıyız sen yöneticisin ben ise öğrenciyim aramızda sadece bu olabilir"
"Angela lütfen tekrar düşün"
Arkamdan söylediği şeyleri umursamamaya çalışarak odadan çıktım koridorda yürürken kapısı açık bir kütüphane görmem ile direk içeri dalmışım kitap okumayı seviyordum galiba çünkü şuan buradaki bütün kitapları okumak istiyordum. Yada bana bir şeyler hatırlatacak ufak bir şey sadece o gün dışarıya çıktığımda ne olduğunu merak ediyordum güçlü olduğumu söylemişti ama güçlüysem kendimi neden korumamıştım?
Kitaplara ne aradığımı bile bilmeden bakıyordum herhangi birşeyler çağrıştıracak bir şey arıyordum anlaşılan uzun bir gece olacak...
.
.
.
.
Hikaye başlangıcı sizce nasıl?
Umarım beğenmişsinizindir oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın ❤️❤️❤️