Yine ışınlanarak bütün emolar kampa gelmiştik. Josh'ın anlattığına göre 12/Q sınıfı tamamen emolara aitti ve müdür de bu yüzden sadece bizi kampa getirmişti.
Biz Josh ile birlikte kalacaktık aslında ben sarı saç sevdiğim için Troye ile kalmak istiyordum ama Josh izin vermezdi hşn erkk çnk.
Josh aşırı kaslı maslı kollarıyla çadırımızı kurduğunda içine girip evcilik oynamaya başladık ve ben bir kez daha Josh'a aşık oldum. Beni kırmıyordu kocişim 💋❤💙💚💛💜💓💕💖💗💘💝💞💟
Akşam yemeğimizi falan yedikten sonra kankm Ryan ile ormanda yalnız başımıza masumca gezmeye karar vermiştik ama biraz dolaştıktan sonra kaybolmuştuk. Ben ağaçların üzerindeki yosunlara bakarak yönümü bulmaya çalışırken Rıyın'ın ağladığını duydum. Ben de çok korkmuştum ama Josh'ın kaslarını düşününce korkum hafiflemişti.
"Hühühühühüeğ ya babacığımı tekrar göremezsem Tyler??!?!?!?!?!?!?!"
Biraz düşünüp aklıma gelen kara büyü ile gülümsedim ve bulduğum bütün gereksiz malzemeleri yakarak çıkan dumana üç kez Frerard dedim. Bu Gerard ve Frank'in nerede olduğumuzu bilmelerini sağlayacaktı.
Çok geçmeden Frerard ve babacıklarımız bizi bulmuşlardı arkamı dönüp Ryan'a haber verecektim ki çoktan Brendon ile sarıldıklarını gördüm. NaZı yHa???
Ben Josh'ın da bana sarılmasını beklerken ğaşin erkeğm beni kucaklayıp yürümeye başlamıştı düştüm azdm hrr.
"SnA bNsZ GtmE dDm. CZasını ÇkcKsN"
"Özr dlRm aŞkm çK kRkTm 1 dHa yPmyCm"
"BnA dAdDy dİycKsn kÇ dFa AnLtCaM? Hıaaaağ"
Joshie'm beni bütün haşinliği ile çadırımıza bıraktığında oNa küsüp arkamı döndm sonra o da benim için şiir okumaya başladı
Çk utNmşTm hMn saRılDm snra o da bana sarıldı falan ayh yeter
Birbirimize sarılıp uyuduk fln .s.s.s
Hühühühühü özür dilerim artık eskisi gibi krinç olamıyorum disjdjdfjkxdjcodjxodjxo
Bilirsiniz ciddi ciddi mafya kitabı falan yazanlar var, üstteki şiiri de onlardan birinden çaldım. Aslında uykucuuu_ejderya kankiğm ss alıp atmıştı ama neyse konumuz bu değil. Yine de bu bölümü sana ithaf ediyorum gambolum.
Yeni bölüm de bi on yıla falan anca gelir ilham lahmacunum hiç yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Mafyalar Akademisi (Caşlır, Raydın)
FanfictionMasum Tyler ve Dalton mafyalarının maceraları... -PARODİ