Emo olmayan herkes uyumaya gittiğinde biz emolar uyumayıp kamp ateşi başında dc oynamaya karar vermiştik çünkü ne bileyim böyle olmalı.
Şişe ilk olarak bedgörl Billie ile benim önümde durmuştu. İlk oyunda svglmn.s yanında rezil olmamak için cesaret demiştim. En fazla ne yaptırabilirdi ki?3?2?5?42?2?2?
"Erkekler mi yoksa KADINlar mı Ryan?"
Hayır hayır kendime gelmeliyim erkekleri savunmamalıyım erkekleri savunmamalıyım.
"YhA bN eRkEkLeRlE bAyAnLaRıN eŞiT oLdUğUnA iNaNıYoRuM.s.S"
Ve birden bire bütün emo girl'ler bana bakmaya başladı. Ah evet çok seqsiyim.s.
Brendon hızla gelip önümde durdu yHa aŞkM bN sNdN bŞKsInA bKmM kİ.s.S.s.S.s
"Hanımlar sütü çok kaçırdı bN zTn oNa CeZa VeRcM"
Bren'imin arkasından kendimi göstermeye çalıştım -evet burada ben kısayım snne.s- "bN nE yApTm AşKm yHa"
"DM'de SnA pİpİnİ gÖsTeR diYeN kArIyA sEvGiLiN oLdUğUnU sÖyLeMeDiN?!?1??2?2,1?1,?!!,1?3?4?2,3!!!!"
"DaDdY'm O kArI gAy"
"YaLaN sÜlEmE"
"Allah ÇaRpSıN kİ. hAtTa seVgiLiSi EbRı diYe BiRi. DeĞiŞiK fAnTeZiLeRi VaR kArInIn"
Erkeğim bana inandıktan sonra muhteşem!??!?!! oyunumuza geri dönmüştük. Bir mafya ile dc oynamaktan daha eğlenceli bir şey varsa o da birden fazla mafya ile dc oynamaktı.
Şişe, her zaman yanımızda olmasına rağmen hayalet takılan Spencer ile hAiNbOi Dal (inceyi anladınız mı.s.s.s) arasında durmuştu.
Neyse sonuç olarak Dallon doğruluk seçmişti ve Spencer piçsmile yapmıştı. Bu da az değildi. BeNiM kAnKaM yni.S
"Duyduğuma göre yeni bir Ryan bulmuşsun, zürafa?!?!?!?!!??! Bu doğru mu?"
Dallon bunu duyunca birden ayağa kalktı ve "NasılOlduBilmiyorumAmaBeniBuldular" scream'leri ile kaçtı.
Bir daha da onu gören olmadı...
Bölüm uzun olmadı biliyorum ama şu sıralar hiç ilham yok.
İthaf: yikikbirclique
Bana kızmadığınızı(!?) biliyorum hainboylarım bu yüzden Spencer'a da kızmayın heheh. Neyse sonuçta her kitabın bir sonu olmalı değil mi?
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Mafyalar Akademisi (Caşlır, Raydın)
FanficMasum Tyler ve Dalton mafyalarının maceraları... -PARODİ