Ben Tyler. Çok masumum. Kendimle ilgili bildiğim en iyi şey, en masumkızın ben olmam.
Bugün yeni okuluma başlayacağım, müthişmel zekâmla sınava girdim ve burs alarak özel bir okula kayıt oldum.
Okula gittiğimde (Yüce Honos tarafından ışınlandım) karşıma bir emo çetesi çıktı. Hepsi çok kuğl duruyordu. Sarı saçlı olan bana bakarak seslendi.
"Lan, küçük! Gel buraya."
"Tmm dayı."
Yanlarına gittim. Bana küçümsüyerek bakıyorlardı. Gözlerim dolmuştu.
Çok uzun olanı sordu. "Adın ne?"
Korkmuştum, "T-Tyler" dedim. Birden hepsi piçsmile yaptı. Bana mı gülüyorlardı? Ağlayarak müdürün odasını aramaya başladım ve buldum. Müdür çok sinir bozucuydu, hemen haftalık ders programımı alıp kaçtım.
12/Q sınıfını bulup içeri girdiğimde, şansıma damnit dedim. Sabah gördüğüm bütün bed emolar buradaydı.
Ponçik gözlerim boş sıra ararken, sadece şu aşırı yakışıklı sarı saçlının yanının boş olduğunu gördüm. Mecburen gidip yanına oturuyormuş gibi yaptım. Çk mTlyDm Artk YavşyblCktm.Sonra teneffüs oldu bütün bedgörller yanıma geldi çünkü benim de bir giderim vardı.
Ben kızlarla fanfinifon yapamadan, sarı emo onları kovdu ve bana "BnmSiN" dedi ben çok utanmıştım sarı emo bana yürüyordu .ss
"Şşt Zarılı Didrettin beni AdıN nE?"
"Josh ama sen daDdY de"
"Tm"
"Tişkü"
"Öde"
Sonra ben diğer emolarla tanıştım hepsi gerçekten de çok kuğldu beni aralarına aldılar artık bende emo grubunun bir üyesiydim.
Bana bu müthişmel fikri veren KayraJoseph için <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Mafyalar Akademisi (Caşlır, Raydın)
FanfictionMasum Tyler ve Dalton mafyalarının maceraları... -PARODİ