Yan Kurgu-17

90 17 66
                                    

Mırıbı ğhaşinlerim burada yazan minik kurgumsu(?) şeyi ben aslında WhatsApp'ten arkadaşlarıma yazmıştım sonra tekrar okuyunca mükemmel(!) olduğuna karar verdim ve hiç değişiklik yapmadan buradan paylaşayım dedim. Bu yüzden bilenler isterseler okumadan direkt final bölümüne geçsin. :"

-

Dallon bütün sütleri çalar.

Aslında o bir süt mafyası yani bu yüzden bir ara Ryro'nun peşindeydi.

Neyse sonra Ryan depresyona girer çünkü sütsüz.

Brendon'ın eli kolu bağlı sevgilisine süt bulmalı.

Ama Ryro dayanamıyor.

Bu yüzden Ryro gidip Dallon'a yalvarır.

Dallon da fırsatı değerlendirir ve sütsüz kaldığı için güçten düşmüş Ryro'yu sandalyeye bağlar.

Ve karşısında süt içmeye başlar.

Ryro kudurur.

Bu sırada Brendon da depresyondadır sonuçta sevgilisi süt için onu bıraktı ama Ryro haklı Bren söz konusu olan süt.

Ama Dallon artık Ryro'nun peşinde değildir sonuçta onun mavi Ryan'ı vardır.

Bu yüzden kendisine ayrı zevkler yaratmak için sütleri mavişe verir ve "sAnA gÜvEnİyOrUm MmELeĞiMm" der.

Maviş buna sevinir ve sütleri alıp Ryro'nun karşısında içmeye başlar.

Ryro artık kafayı yemiştir ve karşısında süt içen şirini Brendon zannetmeye başlar.

Sonuçta süt görünce aklına Bren geliyordur.

Bu yüzden "aşKm bNa KsüYoRsUn aMa sN gLmŞ bRdA zÜrAfA iLe zÜt iÇiOn" der ve ağlar.

Maviş anlamaz "ne diyon amk beybi feys'i" der.

Ryro bu cümleye sinirlenir.

Ama şansına bak ki süt almaya gelmeden önce Brendon'ın şeytan anahtarını takmıştır.

Onun sayesinde Emprerors New Chothes klibindeki Brendon'ın Ryro hâline dönüşür.

Maviş "saygılar abim" diyerek sıvışır.

Dallon da zürafa falan ama korktu tabii hemen idkhow kliplerindeki beyaz jojuk adama dönüşür.

Ryro ise gözlerini Dallon'a diker.

Adını da white shadow koyar.

Ryro sütleri içip kendine gelince buna piçsmile yapar ve white shadow'ı alıp geçmişe ışınlanır.

Oradaki daha saf ve masum Dallon'a bazı şeyleri anlatır ve white shadow'ı ona verir.

Masum zürafa da kendi kendine triplere girer hikâye uydurur.

Sonra mavişe bunları anlatır ve bunlar grup kurar.

Ama masum Dallon bir süre sonra 'bu white shadow falan canlanır benim yerime geçmeye çalışır şirinime göz diker' diye korkar.

Bu yüzden onun gitmesini ister.

Maviş de "iyi kazanırız bununla millet merak ediyor" der.

Masum Dallon da mecburen bir şey diyemez çünkü maviş haklı aq.

O sırada Ryro da kendi Brendon'ının yanına döner.

Ama bir bakar ki Brendon evlenmiş.

Der "ne ara amnakoim."

Brendon da "sN bNi BrAkTıN" der ve artık Taylor Swift ile çalışıp pop müzik yapmaya başlar.

Ryro da çaresiz kendi yoluna gider ekmek parası kazanmaya çalışır.

-

Bu bilgileri FBI'dan çaldım ve bunlar kesinlikle yaşandı. İki gün içinde benden haber alamazsınız bilin k-

Gizli Mafyalar Akademisi (Caşlır, Raydın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin