Ryan'dan-4

236 42 142
                                    

Gözlerimi dramatik bir şekilde kırpıştırarak açtığımda kendimi bir sandalyeye bağlanmış buldum. TANRIM KAÇIRILDIM MİU?

Sonra bulunduğum grili pis¿ odanın kapısı açıldı ve içeri































































































DALLON GİRDİ!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!!!11!1!1!1!1!1!!1!1!1!11!1!11!1!1!!!

Omaygat beni bu mu kaçırdı?
"D-D-d-dd-d"

Lanet olsun! Kekeliyordum!

"Gülücük mü atıyon amınakoyim?"

"Pislik herif! Beni neden kaçırdın hıı!?!?!?"

"Çünkü sen BnMsİn"

"Ben Bren'inim SLK"

"Hayır! YALAAĞĞN! YALAAAAAAĞNN SÖĞLÜĞOSUN!!1!11!1! EMMİ, EMMİ İLACIMI VER EMMİ!"

"Mal, Arogda değiliz"

"Seni kaçırdım çünkü buranın hainboyu benim. Artık benim olçksn"

Birden üzerime gelmeye başlayıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Şrfsz! Bnm ilk öpcğm Bren'den OLACAKTI! Bren bile bana dohunmuyordu?

Birden bulunduğumuz odanın kapısı açıldı OHA SEFGİLİM AŞKİTOLONİŞKOŞUM KIRAŞIM İKİ GÖZÜMÜN ÇİÇEĞİ HAYATIMIN ANLAMI HRR geldi. Yani Brendon.

"LAN DALLON! LAN BENİM OLANA NASIL DOKUNURSUN LAN? ONA DOKUNURSAN SENİ MAHVEDERİÜ"

"BRENDOOOOOOOON!!2!1!1!1!1!1!21!2;!24;4!3;5!3!5:!"

Bren Dallon'ı dövmeye başladı. Benim bebeğim daha kısaydı ama Dallon'ı hemen haklayabilmişti. Ahhhh cınıö sevgilim beni kurtardı.

"HÜHÜHHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜHHÜHÜHHÜHÜHHÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜH Çk krktm Brndn"

"Tmm aşkm gldm brdym"

Brendon'a iyice sarıldım beni kucağına aldı ve bu pis odadan çıktık.

Sonra Bren ayağıyla lanet olası kapıyı kapattı.












Ağağağağagafafafafafa jdpssksos9didodkd0ffoufodksod biliyorum, bu ne amk fln dediniz aw bende bilmiyorum ama bunu hep hayal ettim oddofdujsdid her neyse çünkü bu mafya parodi kitabı tmm byü

Gizli Mafyalar Akademisi (Caşlır, Raydın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin