Final

107 19 90
                                    

Tyler ve Josh ayrıldıktan sonra aralarında geçen her şeyi saklamaya ve sadece yakın arkadaş olmaya karar vermişlerdir. Tyler da erkek olsa bile?!!?!? masumkız olduğu için hemen kabul etmiştir. Bu yüzden geçmişte ne yaşadıklarını ve hatta nasıl tanıştıklarını kimse bilmiyordu.

Brendon cephesinde işler çok karışıktı. Grupta kalan tek resmi üye olmanın getirisi bir tarafları kalkmış, ilk başta devil olarak kendini gösterse de en son Taylor Swift ile rengârenk pop şarkılar yapmaya başlamıştı. Galiba emo olmayı bırakıyordu.

Dallon ise mavişi ile birlikte diğerlerinden bağımsız takılıyordu. Her ne kadar buradaki en hainboy olan o olsa da, en masum takılan oydu.

KADINlar da feminist olmanın tam olarak ne anlama geldiğini araştırmış, öğrenmiş ve her şeyde ön plana çıkmayı bırakmışlardı. Belki de bir şeyleri kaybetmek yerine kazanan sadece onlar vardı.

Gerard ve Frank... Onlara ne olduğu belli değildi. Aralarındaki en iyi çiftin onlar olması su götürmez bir gerçek olsa da, onların aralarındaki ilişki de bitmişti. Yaşanan tüm o güzel günlere sadece adrenalin etkisi diyerek geçiştirmiş ve bitirmişlerdi. Kim bilir, belki de gizlice devam etmeye karar vermişlerdir? Bütün bunlar birer soru işareti olarak kalsa da bize sadece geri gelmelerini ummaktan başka bir şey kalmamıştı.

Yeni troller, yeni maceralar ve yeni kurgularda her şey daha iyi bitebilirdi. Elbette ki daha Troll kurgular gelecekti. Sadece amaçsızca bunları yazmaya devam eden zeki(?!?) bir süreliğine ara vermişti.

-

Ah duygulandım şimdi. Bu kitap ciddi ciddi bitti he? Hangi kafayla yazmaya başladım, nasıl buralara geldim ben bile hatırlamıyorum. Fazlasıyla gurur duyduğum bir kitap kxlanaksaoshso biliyorum mükemmeldi.

Aklımda yeni kurgular -tab2 de troll- var ama her konuyu burada harcadım bu yüzden bir süre bir şeyler yazmakla uğraşmayacağım. (Vansi'nin 'ben de yb atmıycam' triplerine girdiğini ve mom, senin de 'oh çok şükür' dediğini tahmin edebiliyorum dlsjwpsoah)

Neyse çok uzun oldu. Sizi seviyorum ğhaşinlerim, okuduğunuz için teşekkürler byü.

Gizli Mafyalar Akademisi (Caşlır, Raydın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin