Sana bir süprizim var

1.1K 43 0
                                    

S:Nefes hanım daha önce hiç bebeğiniz oldumu?
N:Hayır, İnşallah ilk çocuğumuz olucak.
S:Anladım
N:Peki hamilemiyim?
Meraklı gözlerle doktora bakıyordum
S:Hayırlı olsun Nefes hanım 2 haftalık hamilesiniz
N:Allah'ım sana şükürler olsun. İyi ama değil mi?
S:Şuan çok küçük bir sorun gözükmüyor ama siz yinede önümüzdeki 9 ay boyunca kendinize dikkat edin sinir stresten uzak durun ve 2 hafta sonra tekrar kontrole gelin.
N:Tamam Seher hanım.
S:Ve bu arada size ulaşamazsak diye ulaşabileceğimiz 2. Bir telefon numarası verirmisiniz?
N:Tabiki eşimin numarasını veriyim 05.............. Tahir Kaleli
S:Tamamdır. Kendinize dikkat edin dediklerimi de unutmayın
N:Tamam Seher hanım iyi günler.
Hastaneden çıktım sevinçten havalara uçucaktım. Sonra aklıma Tahir'in kahvaltıda söylediği geldi birlikte akşam yemeğine çıkıcaktık. Hamile olduğumuda orda söylerdim artık. Hemen arabama binip eve gittim. Hemen odama çıkıp hazırlanmaya başladım 1 saat sonra hazırdım

Küpelerimide taktıktan sonra Tahirimi aradımT:Efendim AşkımN:Aşkım ben hazırım seni bekliyorumT:Tamam bende yoldayım bitanem   5 dk gelirim kapıya çık sen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küpelerimide taktıktan sonra Tahirimi aradım
T:Efendim Aşkım
N:Aşkım ben hazırım seni bekliyorum
T:Tamam bende yoldayım bitanem 5 dk gelirim kapıya çık sen.
N:Tamam aşkım.
Telefonu kapatıp merdivenlerden aşağı indim elim karnımdaydı
N:Biraz daha bekle annecim babanada bu güzel haberi vericez.
Elimi karnımdan çekip kapıyı açtım. Dışarı çıkıp kapıyı örtükten sonra arkamı döndüğümde Tahir'in evin bahçesine girdiğini gördüm. Arabayı durdurup indi ve yanıma doğru gelmeye başladı bende ona doğru bir kaç adım attım. Yanıma gelince beni süzdü.
T:Nefesim çok güzel olmuşsun.
N:Teşekkür ederim yakışıklı.
T:Çok güzel bir restaurantdan rezervasyon yaptırdım çok beğeniceksin.
N:Sen yanımda olduktan sonra bana heryer güzel.
T:Diysın
N:Dedum bile
Tahir arabaya doğru yönelip benim kapımı açtı.
T:Buyrun Prensesim
Bende arabaya doğru yöneldim arabaya binmeden önce Tahir'in dudağına öpücük kondurup
N:Teşekkürler Prensim
Dedim arabaya binince Tahir kapımı kapatıp kendiside arabaya bindi.
1 saat sonra bir restaurantın önünde durduk. Çok şık bir yerdi.
Tahir arabadan inip kapımı açtı bende indikten sonra Tahir elimden tuttu içeriye doğru yürümeye başladık Tahir'in elini bırakıp koluna girdim. Tahir bana biraz şaşkınca sırıtıyordu
N:Etrafa bakmak yok o bal gözlerini benden başkası göremez.
T:Tamam Nefesimmm.
Dedi biraz gülerek
İçeri girip Tahir'in rezervasyon yaptırdığı masaya oturduk. Siparişlerimizi verdik. Ne zaman söyleyeceğimi bilemedim. Şuan normal sohbet ediyorduk.
N:Sana çok güzel bir süprizim var.
T:Neymiş bu süpriz?
N:Lavaboya gidiyim gelince anlatıyım yoksa şimdi anlatamıycam.
T:Tamam Aşkım
Çok heyecanlanmıştım. Geri döndüğümde müjdeyi vericektim.
Lavaboya girip tezgaha ellerimi koydum derin bir Nefes aldım ve ellerimi karnıma götürdüm.
N:Sakin ol Nefes sakin ol.
Nefesimi geri verip.
Lavabodan çıktım. Ama ortalık alev içindeydi. Dumandan hiçbirşey göremiyordum. Etraf dan bağırış sesleri geliyordu. Dumandan başım dönmeye başlamıştı. O gürültülü sesin içinden kulaklarım sadece başka bir bağırış sesini ayırıyordu.
T:NEFEEEEES. NEFEEEES. NEFES İÇERDE KALDI KARIM ORDA BIRAKIN BENİ. NEFEEES. NEFESİMMM!!!!
N:T-tahirim.
Gözlerim yavaşça kapandı ve birden olduğum yere yığıldım ama biri beni belimden tutmuştu. Umarım Tahirimdir....
Tahirden
N:Sana çok güzel bir süprizim var.
T:Neymiş bu süpriz?
N:Lavaboya gidiyim gelince anlatıyım yoksa şimdi anlatamıycam.
T:Tamam Aşkım
Acaba süprizi neydi. Nefesi beklerken telefonum çaldı. Telefonmu alıp ön kapıya çıktım ve konuşmaya başladım. Tam kapatıcakken arkamdan bağırış sesleri gelmeye başladı içeri duman içindeydi herkesi dışarı çıkartıyorlardı. Ama Nefes lavabodaydı.
T:NEFEEEES.
Giriş kapısına doğru koştum. Görevliler beni tuttu
T:NEFEEEEES. NEFEEEES. NEFES İÇERDE KALDI KARIM ORDA BIRAKIN BENİ. NEFEEES. NEFESİMMM!!!!
2 adam beni tutuyordu diğerleride içeriyi boşaltıyordu. Kollarımı çektim ve 2 adamı göğsünden ittim. Onlar kenara yığılınca hızla içeri girdim. Nefesim kesiliyor du. Onun içerde olduğunu ve belkide can çekişiyor olabileceği düşüncesi beni deli ediyordu. İçeri girdim. Bir elimle tşörtümün yakasını burnuma kapattım. Ve etrafıma bakınmaya başladım.
T:NEFEEEEES
Lavaboların olduğu yere gidecektim ama geçeceğim yerde yangın daha yoğundu. Dumandan hiçbirşey düzgün gözükmüyordu. Daha dikkatli bakmaya çalıştığımda baygın bir el gördüm. (Yani şöyle bayılınca eli yığılıyorya öyle anladınız siz😅)
T:NEFEEEEES
İçeriyi boşaltan adamların hepsi beni tutıp çıkarmaya çalıştılar. Ne kadar direnmeye çalışsamda içimdeki acıdan dolayı 4 kişiyle uğraşamadım. Beni dışarı çıkarttılar. Göz yaşlarım akmaya başladı. Nefesim kesilmek üzereydi ben onu koruyamamıştım.

~NOLUR HATIRLA 2. BÖLÜM~

NOLUR HATIRLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin