İstediğim zaman hava alabilirim

765 33 0
                                    

Bu isim bana nerden tanıdık geliyordu? Yoksa ben hatırlamayamı başlıyordum. Peki neden bana Okan Arden ismiyle ilgili birşey demedi.
Okandan.
Düşmanlarım Nefesi aldığımı öğrenmişlerdi ve benden intikam almak için Nefesin peşine düşmüşlerdi. Korumalara Nefesin evden çıkmasına izin vermemeleri için tembihlemiştim.
Nefesten
Evde çok sıkılmıştım. Sahilde yürüyüş yapmak için hazırlandım ve kapıya yöneldim.

Kapıyı açıp tam dışarı çıkıcakken korumalar dan biri yanıma gelipK:Yenge çıkamazsınN:Nedenmiş o hava alıcam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı açıp tam dışarı çıkıcakken korumalar dan biri yanıma gelip
K:Yenge çıkamazsın
N:Nedenmiş o hava alıcam.
K:Okan Beyin kesin talimatı var öldürür bizi.
N:Söyle o Okan beyine ben istediğim zaman hava almaya çıkabilirim akşam konuşucaz bu konuyu.
Dedim ve önümdeki korumanın yanından geçip arabama bindim.
Okandan.
Telefonum çalmaya başladı korumalarımdan biri arıyordu. Açıp konuşmaya başladım.
O:Noldu?
K:Beyim Nefes yenge
O:Noldu lan Nefese
K:Talimatınızı söyledim ama istediği zaman hava almaya çıkabileceğini ve sizinle akşam görüşeceğini söyledi ve arabasına binip gitti.
O:Kaç tane adamsınız bir kızı tutamadınız mı?
K:Beyim siz Nefes hanıma elle temas etmemizi yasakladığınız için engel olamadık.
O:ALLAH KAHRETSİN
Asiyeden
Yangazlara kaş göz işareti yapıp kapının önüne çıktım
Yangaz Muratdan
(Sessizce)
Ym:İkizum yengem bize işaret yaptı göriymisun?
Yf:Göriyrum ama mühim birşey gibi.
Ym:O zaman kalk bi bakalım
Yf:Aynen
Bizde kalkıp kapının önüne çıktık.
Ym:Ne oldu yenge?
A:Bana bakın bana Nefes hiç ölmüş gibi gelmiyor.
Yf:Al bizden de o kadar yenge.
A:Acaba Nefese takıntılı olan Okan denen herif vardıya.
Yf:O yapmış olmasın
Ym:Olabilir.
Hemen eve doğru yöneldim.
A:Ula dur napaysun?
Ym:Eğer yengemi Okan kaçırdıysa ve yengem ile yeğenim yaşıyorsa bunu abimin bilmesi gerek yengemi, yeğenimi bulmamız gerek.
Hemen eve girip Abimin yanına gittim. Odasında yatakta oturmuş yengemin yastığına sarılarak karşısındaki sehbada duran yengemle olan resimlerine bakıyordu.
Ym:ABİ
Ym:ABİİİİ
T:E-efendim Murat?
Ym:Abi sakin ol ve beni dinle.
T:Noldu?
Ym:Abi hani yengeme takıntılı olan Okan ***** varya. Ya yengemi o kaçırdıysa yengemi ve yeğenimi ölü gösterdiyse. (Asiye ve Fatih'te gelir)
T:Nefesim ve belkide oğlum Arden yaşıyormu?
A:Yengem bu bizim aklımıza gelen birşey.
T:Eğer Nefesim yaşıyorsa onu bulmalıyız yürüyün.

 «NOLUR HATIRLA 8. BÖLÜM»

NOLUR HATIRLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin