O zaman Yangazların yengesi yeğeni. Tahir'in Nefesi hayatının anlamı ve oğlu gerçekten o yangında ölmüş müydü ? Tahir daha fazla dayanamayıp arabasına bindi ve hızla sahile sürmeye başladı. Yangazlarda arkasından arabaya binip Tahir'i takip etmeye başladılar. O sırada Asiye Muratı arar. Murat arabayı kullanıyordur
Ym:İkizum sen aç Haporlere al.
Fatih açıp Haporlere alır.
«Konuşma»
A:Noldu bir haber varmı yaşıyormu?
Yf:Malesef yenge
Ym:Korumasının dediğine göre Nefesten umudunu kesmiş.
A:Offf offff. Tahir naptı?
Yf:Arabasına bindi hızla gitmeye başladı onu takip ediyoruz şimdi.
A:Aman diyim peşini bırakmayın bir delilik etmesin canına kıymasın.
Ym:Bırakmayız yengem.
A:Abinize göz kulak olun hadi
«Kapatırlar»
Tahir sahile gelir. Arabadan inip sahile iner. Burası Nefesle tanıştıkları yerdir.
(Ağlayarak)
T:BURDA TANIDIM SENİ BURDA SEVDİM AŞIK OLDUM SANA CANIMDAN ÇOK SEVDİM HERŞEYİM OLDUN HERŞEYİN OLDUM. KORUYAMADIM KEŞKE SENİ O GÜN ORAYA GÖTÜRMESEYDİM KEŞKE...ÖZÜR DİLERİM SENİ, OĞLUMU KORUYAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM... AMA ASLA KARŞIMA KİM ÇIKARSA ÇIKSIN SANA BAKTIĞIM GİBİ BAKMIYCAM BAKAMAM ZATEN SENİN O YEŞİLLERİNE BAKTIĞIM GÖZLERİMLE BAŞKASINA BAKAMAM BİZİM SEVDAMIZA BU YAKIŞMAZ BİZİM SEVDAMIZ BİTMEDİ SEN GİTSENDE BEN SEVDAMIZI YAŞATICAM BİZİMKİSİ ANDER SEVDALUK.
(Bende ağlıycam şimdi yaaaa😢)Yangazlar uzaktan Tahiri izliyorlardır bir yandan da ağlıyorlardır.
Nefesten
Merdivenlerden indikten sonra mutfağa doğru ilerledim. Okan telefondan biriyle konuşuyordu. Kapıda durup dinlemeye başladımO:Gitti mi?
K:Gitti efendim?
O:Tahir'in kardeşleri onlar birşey farkettilermi yada şüphelendilermi ?
K:Hayır efendim onlarda abilerinin arkasından hızla çekip gittiler.
O:Tamam çok iyi hadi kapat.
(Nefes korumanın dediklerini duymuyor)
Konuşmanın başını duymamış gibi mutfağa girdim.
N:Çok iyi olan şey ne Okancım.
Suyuna gitmek için gülümsedim ve Okancım dedim.O:Önemli birşey değil bitanem işle ilgili.
N:Sen ne iş yapıyorsun Okan?
O:Benim, bizim şirketimiz var.
N:Bizim?
O:Evet bizim, benim olan herşey senin
N:Hıhı
Bende masaya oturdum. Kahvaltı ederken Okan sürekli beni izliyordu. Bende ara sıra ona bakıp gülümsüyordum.
O:Bugün birlikte bir şeyler yapalımmı?N:Ne gibi?
O:Biyerlere gideriz gezeriz?
N:Sahile gitsek sana sormak istediklerim var?
O:Gideriz de noldu bir sorun mu var?
N:Yooo bir sorun yok. Gidince öğrenirsin.
O:Tamam
Kahvaltımızı bitirdikten sonra yukarı çıkıp hazırlandım
Nefesin giydiği👆
...................
Sahile gidip kumsala oturduk.
O:Ee sor bakalım neyi merak ediyorsun?
N:Bizim hiç ortak arkadaşlarımız yok mu? Yada benim kız arkadaşlarım. Biz tanışırken evlenirken onlar yokmuydu?
Okan bir süre sessiz kaldı?
O:Varlar tabi ama şimdi hepsi İstanbul'da Fransa'da arkadaşımız yok.
N:Kim peki bu arkadaşlar.
Okan tam cevap vericekken telefonu çaldı kırıcam şu telefonunu bir gün laf arasına giremicek.
O:Hemen geliyorum
Dedi ve kalkıp yanımdan uzaklaştı.
Tahir kimdi ve onun kardeşleri onların Okanla dertleri neydide Okan onların gitmesine sevinmişti. Ben bunları düşünürken Okan yanıma geldi.
N:Noldu kimmiş?O:Seni bir yere götürücem ordan araadılar.
N:Nereye gidicez?
O:Süpriz gidince görürsün
1 saat sonra
At çiftliğine gelmiştik. Karşıda bizi 2 tane at bekliyordu biri beyaz biri Kahverengi. Atları severdim ama sevdiğimi öküz Okan nerden biliyordu.
O:Beğendin mi?
N:Hıhı
O:Hadi gel
Elimden tutup beni atların yanına sürüklemeye başladı. Atlara binip biraz uzaklaştık.
N:Okan ben senden birşey istesem yaparmısın?
O:Noldu sevgilim?
N:Ben İstanbul'a geri dönmek istiyorum.
~NOLUR HATIRLA 11. BÖLÜM SONU~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOLUR HATIRLA
Random1yıldır evli olan mutlu çiftin o gece hayatları değişir. Birbirlerinin kokusuna hasret kalırlar. Tahir Nefesini öldü sanar. Nefesse hiçbirşey hatırlamaz. Acaba NefTah birbirlerinin kokusunu tekrardan ciğerlerine kadar çekebilecek mi?