Süprizi bebeğimizmiydi

792 32 0
                                    

Ertesi sabah
Yazardan
Nefes ve Okan sabah kahvaltı yapıp havalimanına giderler. 4 saat sonra Fransa'ya varırlar ve bir gün öncesinden Okanın ayarladığı eve yerleşmeye başlarlar.
~Kaza yaşandıktan 2 hafta iki gün sonra~
Doktor Seher'den
Dosyaları karıştırırken Nefes Kaleli'nin dosyası gözüme çarptı. 2 gün önce kontrole gelmesi lazımdı ama hala gelmemişti. Evrakların içinden Nefes hanımın telefon numarasını alıp aradım. Ama telefonu kapalıydı. Ona ulaşamazsak diye numarasını  aldığımız eşi Tahir Kaleli'yi aramaya başladım.
Tahirden
Herkes bizim evdeydi. Nefesle ortak arkadaşlarımızda gelmişti. Beni yalnız bırakmamışlardı. 2 hafta geçmişti iki haftadır Nefes alamıyordum. Biran olsun ağlamam dinmemişti. Şuan salonda herkes biyerde oturmuş gıkını çıkarmıyordu hepimizin gözünden yaşlar süzülüyordu. Masanın üzerinde duran telefonum çalmaya başladı. Kalkacak halim olmadığı için Fatih kalkıp telefonumu aldı ve bana getirdi.
T:Kim arıyor?
Yf:Bilmiyorum abi kayıtlı değil.
T:Neyse açıyım öğreniriz.
«Konuşma»
T:Alo
S:Merhaba iyi günler Tahir Kaleli'ylemi görüşüyorum.
T:Evet buyrun benim.
S:Ben........ Hastanesinden Kadın doğum doktoru Seher......
(Aklıma soyad gelmedi uydurdun siz )
T:Konu nedir Seher hanım?
S:Eşiniz Nefes Kaleli'ye  ulaşamıyoruz 2 gün önce kontrole gelmesi gerekiyordu.
T:Ne kontrolünden bahsediyorsunuz?
Yavaşça ayağa kalktım ben kalkınca herkes merakla ayaklandı.
S:Eşiniz 2 hafta önce geldiğinde 2 haftalık hamileydi.
T:H-hamilemi?
S:Evet haberiniz yokmuydu?
Telefon elimden düştü. Nefesim hamilemiydi. Süprizi bebeğimizmiydi.
Murat telefonu yerden alıp kulağına dayadı.
Ym:Ben Murat Tahir Kaleli'nin kardeşiyim bana da söylermisiniz?
S:Murat bey Nefes hanımın 2 gün önce kontrole gelmesi lazımdı ama gelmedi. 2 hafta önce geldiğinde iki haftalık hamileydi.
Ym:NE! T-tamam ben sizi sonra bilgilendiricem.
«Kapatır»
A:Ula noldu desenize?
Ym:N-Nefes yengem ha-hamileymiş.
A:Nefes iki canlı mı gitti.
Tahirden
Eğer erkek bebeğimiz olursa adını Arden koymayı düşünmüştük ne yani Ben sadece Nefesimi değil bebeğimi belkide Arden'imidemi kaybetmiştim.
Nefesten
Okan işleri olduğunu söyleyip gitmişti.  Hava almak için bahçeye çıkıcakken başım dönmeye başladı. Bir elimi karnıma götürüp bir elimle de duvarı tutuyordum. Kafamda bir isim yankılanmaya başladı.
Arden,  Arden, Arden bu isim nerden çıkmıştı. Başım biraz daha iyi olunca telefonumu alıp Arden isminin anlamına baktım.

Bu isim bana nerden tanıdık geliyordu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu isim bana nerden tanıdık geliyordu?

 «NOLUR HATIRLA 7. BÖLÜM SONU»

NOLUR HATIRLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin