Yenge ben Nefessiz ÖLÜRÜM

1.1K 32 0
                                    

Beni dışarı çıkarttılar. Göz yaşlarım akmaya başladı. Nefesim kesilmek üzereydi ben onu koruyamamıştım
 Görevlilerden biri gelip.
Görevli=G
G:Beyfendi yakınlarınıza haber verin ve en yakın hastaneye gidin. Eğer karınız içerdeyse kurtarıldığında direk hastaneye götürürler orda bekleyin.
Başka çarem yoktu olumlu anlamda kafamı sallayıp arabaya bindim. Hala daha ağlıyordum Nefes alamıyordum. En yakın hastaneye giderken yengemi aradım.
~Konuşma~
A:Efendim Paşam?
T:Y-yenge
A:Ula noldu sen ağlaymısun.
T:Yenge Nefes.
A:Ne oldu Nefes kuzuma Tahir söylesene.
T:Yenge biz akşam yemeğine bir restauranta gittik Nefes Lavabodayken yangın çıktı. Yenge
N-nefesim içerde kaldı.
A:T-tamam biz hemen yola çıkıyoruz sen hangi hastaneye gidiyorsun l?
T:En yakın hastaneye ........  Hastanesi
A:Tamam yengem geliyoruz sakin ol.
~Kapatırlar~
(Asiyegil kısa bir süreliğine İstanbula geldiler. Saniye ve Balım Trabzon'da)
Asiyeden.
Tahire ne kadar sakin ol desem de ben olamadım ve yere dizlerimin üstüne düştüm ve ağlamaya başladım. Nefes benim eltimden öte kardeşimdi. Odadan çıkan Mustafa beni görünce yanıma koştu.
M:Asiyem noldu iyimisin.
A:T-tahirle Nefes akşam yemeğine bir restauranta gitmişler. Yangın çıkmış N-nefes kuzum içerde kalmış. Tahir şimdi hastaneye gidiyormuş.
M:Çıkarmışlar mı Nefes bacumu.
A:Hayır hastanede bekliycekmiş.
M:Tamam kalk hadi gidelim bizde.
Otelden çıkıp arabaya bindik ve Tahir'in dediği hastaneye doğru yol aldık.
Tahirden.
Hastaneye giderken birkaç tane ambulans yanımdan geçmişti. Hastaneye varınca hemen arabadan inip hızla içeri girdim ve danışma nın olduğu masaya sertçe ellerimi koyup söze başladım. Danışmadaki kız=D
T:Nefes Nefes Kaleli restauranta çıkan yangından getirdiler mi?
D:Restaurantdaki yangından 5 kişi geldi ama içlerinde Nefes Kaleli diye bir hasta gelmedi.
T:ALLAH KAHRETSİN!!!
Herkes bağırdığım için bana bakıyordu hiçbiri umrumda değildi. Sinirden duvara vurmaya başladım.
T:Koruyamadım ben Nefesimi hayatımın anlamını KORUYAMADIM.
Daha sert vurmaya başladım. Birden güvenlik görevlileri beni kolumdan tutup bir odaya götürdüler. Hemşire elindeki sargı bezleriyle odaya girdi ve elini elime aldı hızla elimi geri çektim.
Hemşire tanıtımdaki Gece
 T:İstemiyorum
G:Ama sarmamız lazım.
T:İSTEMİYORUM DEDİM.
G:Ama Tahir -
T:Sen benim adımı nerden biliyorsun?
O sırada Asiye yengem ve abim odanın kapısında belirdi. Hemşire kızda hızla çıktı. Bende kalkıp kapıya gittim ve birlikte koridora çıktık. Yengemle sarıldık.
T:Yenge koruyamadım... Nefesimi ordan kurtaramadım...
A:Yengem umudunu kaybetme Nefes senin gibi inatçıdır.
T:Yenge bana bir süprizim var lavaboya gidiyim anlatıcam dedi çok heyecanlıydı. Sevinçten havalara uçacaktı sanki. Ama diyemedi...
A:Yengemm tamam sen umudunu kaybetme.
Asiyeden.
Tahir süpriz diyince aklıma Nefesin hamile olabileceği geldi. Epeydir çok istiyorlardı bebek sahibi olmak. Ama Tahire söylemedim eğer süprizin bebek olabileceğini öğrenirse daha kötü olurdu. Koridordaki sandalyelere oturduk ve beklemeye başladık.
~1saat sonra ~
Tahirden
Duramıyordum yarım saattir koridorda yürüyordum. Aniden kalbimde bir sızı hissettim, birşey olmuştu. Koşarak danışmaya doğru gittim abimlerde arkamdan sesleniyordu.
M:Uşağım noldi?
A:Yengem nereye gidiyorsun?
Hemen danışmanın olduğu koridora çıktım. Ambulanstan inen biri danışmaya gitti ve konuşmaya başladı az çok dediklerini duyabiliyordum.
Ambulanstan inen kişi=A
D:Nefes Kaleli den haber var mı?
A:Yangın çok büyüktü şimdi söndürdüler ancak ceset bulunamadı. Sadece bu bilezik bulundu eşine söyleyin doğrulasın.
D:Eşi deliricek haber yok diye bile ortalığı yıkmıştı.
A:Yapıcak bir-
T:NE DEMEK BULUNAMADI.
Çok sert bir şekilde ellerimi masaya koydum. İkiside yerinde ilkildi. Nasıl olurdu nasıl Nefesimi bulamazlardı.
D:Beyfendi malesef sadece bu bilezik bulunmuş eşinizin mi kontrol etmeniz lazım.
Masadaki bileziği titreyen ellerimle yavaşça aldım. Bileziğin ön yüzünü çevirdiğinim de "NefTah" yazıyordu.
 Bu bilezik N-nefesimin bileziğiydi. Ağlamam daha çok şiddetlendi. Abim koluma girip beni kenara çekti.
T:ABİ GİTTİ NEFESİM GİTTİ. SÜPRİZİNİ S-SÖYLEYEMEDEN GİTTİ. YENGE BEN NEFESİM OLMADAN NAPARIM.
Yengem bana sarıldı oda hıçkırıklara boğulmuştu.
A:B-bilmiyorum paşam bilmiyorum.
T:Yenge ben Nefessiz ÖLÜRÜMMM.
A:Dayan paşam dayan.
T:Nasıl dayanıcam yenge ben daha onun kokusuna yeşil lerine doyamamışken nasıl onsuzluğa dayanıcam.
Nefesten
Kendimi çok yorgun hissediyordum gözlerimi yavaşça açtım nerdeydim ben. Bulunduğum odanın kapısından sesler geliyordu.
Doktor=D
D:Dumana fazla mâruz kalmış bu sebepten dolayı hafıza kaybı yaşayabilir.
O:Peki kalıcımı geçici mi?
D:Onu bilemeyiz ancak%60 ihtimalle kalıcı.
O:Peki anladım ben ona herşeyi baştan sona anlatırım. Teşekkür ederim iyi günler.
D:Sizede iyi günler.
Ayak seslerinden sonra odaya bir erkek girdi. Hemen ayağa kalkıp geri geri gitmeye başladım. Oda üstüme geliyordu.
N:Uzak dur benden. Kimsin sen?
O:Sakin ol Aşkım.
N:Bana Aşkım DEME
O:Bak otur şuraya sana herşeyi anlatıcam.
N:Neyi anlatıcaksın?
O:Herşeyi anlatıcam. Otur şuraya.
Korkarak yatağa geri oturdum
Oda karşıma oturdu.
O:Şimdi sakin ol ve beni dinle tamam mı?
N:T-tamam
O:Ben Okan, Okan Demir. Biz seninle 1 yıldır evliyiz ve sen 2 haftalık hamileymişsin. Dün akşam seninle birlikte bir restauranta gittik sen bana bu güzel haberi vermeden önce lavaboya gittin. Çok heycanlıydın zaten. Sonra restauranta yangın çıktı ben koşarak lavaboların olduğu yere gittiğimde sen yerde baygın yatıyordun bende seni hemen kucağıma alıp eve getirdim ve doktor çağırdım hamile olduğunuda bana doktor söyledi. Ancak dumana fazla mâruz kaldığın için kalıcı olup olmadığı kesin olmayan bir hafıza kaybı yaşıyorsun.
N:Şimdi biz seninle evlimiyiz?
O:Evet.
N:Ve ben 2 haftalık hamileyim.
O:Aynen öyle ikimizin bir bebeği olucak.
Elimi karnıma götürdüm ben hamilemiydim. Hiçbir şey hatırlamıyorum.
N:Peki biz nasıl tanıştık, nasıl evlenme teklifi ettin, ne zaman evlendik?
Okan aklına geldiği kadarıyla birşeyler uydurur.
Anlattıkları mantıklı gelmişti. Mesela koridora düğünü benim hayalimdi ve düğünümüz kır düğünü olmuştu. Sanırım Okana inanmıştım bana sevgi dolu gözlerle bakıyordu.
O:Aç mısın?
N:Biraz
O:O zaman gel benimle
Yataktan kalkıp yüzündeki tebessümle bana elini uzattı. Bende ona gülümseyerek elini tuttum birlikte merdivenlerden aşağı indik.
O:Sen geç koltuğa ben bir şeyler hazırlarım.
N:Tamam.
Ben koltuğa oturduktan sonra oda mutfağa gitti. Etrafı incelemeye başladım. Koltuktan kalkıp televizyon ünitesinde ki çerçeveler dikkatimi çekti. Okan ve benim düğün fotoğraflarımızdı. (Fotoşop ama Okan o kadar iyi yaptırmış ki fotoşop olduğu anlamak çok zor.) Fotoğrafları incelemeyi bırakıp tabak seslerinin geldiği yöne gittim çünkü mutfağın nerde olduğunu bilmiyordum. Mutfağa girdiğimde dolaptan tabakları çıkaran Okanı gördüm.
N:Sen tabakları çıkar bende yemekleri koyayım.
Tavuklu makarna yapmıştı ve çok güzel kokuyordu.
O:Tamam.
Okan tabakları çıkardı bende makarnayı tabaklara kattım. Sonra birlikte yemek masasına oturduk.
N:Sana birşey sormak istiyorum.
O:Sor bitanem.
N:Biz seninle daha önceden çocuk sahibi olmak istiyor muyduk?
O:Evet hemde çok istiyorduk.
N:Pekiii sen kız mı olmasını istiyordun erkek mi?
O:Ben sağlıklı, kız olursa da senin kadar güzel temiz kalpli olmasını istiyorum.
N:Ben nasıl olmasını istiyordum.
O:Sende başta sağlıklı olmasını eğer erkek olursa da benim gibi yakışıklı ve güçlü olmasını istiyordun.
N:Öyle mi istiyordum?(Gülerek söyler)
O:Öyle istiyordun.
Biz konuşurken yemeklerimiz bitmişti.
O:Film izleyelim mi aşkım?
N:Olur ne izliycez?
O:Romantik komedi sen seversin.
N:Tamam.
Okandan
Birlikte koltuğa oturduk ben filmi açtıktan sonra Nefesin başını omzuma yatırdım o film izliyordu bende onu. Nefesi 5 yıldır seviyordum Nefes benim 5 yılımdı beni sevmesi için herşeyi yaptım ama o gitti Tahirle evlendi birde hamile kalmış. Artık yapıcak başka çarem kalmamıştı bende böyle bir şey yapmak zorunda kaldım Nefese evli olduğumuzu söyledim ve hamile olduğunuda karnındaki bebek her ne kadar Tahirden olsada yinede Nefesim yanımda olduğu için o bebeği kendi bebeğim gibi sevicektim. Ama sonuç olarak istediğime ulaştım. Şuan sevdiğim kadın benim yanımdaydı istediğim zaman kokusunu içime çekebiliyordum. Filmin yarısında Nefes uyuya kaldı bende filmi kapatıp Nefesi kucağıma aldım biraz mızmızlandı ben uyu sevgilim diyince kollarını omzuma doladı ve kafasını yasladı. Yatak odasına girip Nefesi yatırdım tam bende yanına yatıcakken telefonum çaldı.
~Konuşma~
O:Ne var?
X:...........
O:Ne? Ne diyosun sen?
X:...........
O:Tamam söyle ona geliyorum ben.

★NOLUR HATIRLA 3. BÖLÜM★



NOLUR HATIRLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin