Belkide onun sakladığı şeyi ben kendim bulurum. Bunları düşünürken eve vardığımızı farketmemiştim.
O:NEFES
N:E-efendim
O:Yürü
Kapımı açıp kolumdan tuttu ve yine sürüklemeye başladı. Hızla üst kata çıkıp beni odaya fırlattı ve odadan çıktı. Hemen kalkıp kapıyı kilitledim.
N:Gerizekalı öküz
Yatağa yatıp kendimi uykuya teslim ettim. Sabah Okanın kapıdan seslenişleriyle uyandım.
O:Nefeeees ben özür dilerim hadi aç kapıyı birşey yapmıycam.
Dün Okanın gerçek yüzünü görmüştüm ve ondan nefret ediyordum. Ama daha çok şey hatırlamak ve bebeğim için onun suyuna gidecektim. Malesef bunu yapmak zorundaydım.
O:Nefeeees
Yataktan kalkıp kapıyı açtım
N:Uyuyordum duymadım.
O:Ben özür di-
N:Tamam gerek yok ben dünü unuttum sende unut.
O:Çok teşekkür ederim Nefesim. Daha iyisin dimi?
Bana her Nefesim dediğinde ondan daha çok nefret ediyordum.
N:Evet daha iyiyim
Dedim ve gülümsemeye çalıştım.
O:Üstünü değiştir gel kahvaltı hazır.
N:Tamam.
Dedim ve kapıyı kapattım. Dolabıma yönelip kıyafet seçmeye başladım.Nefesin giydiği👆
Merdivenlerden indikten sonra mutfağa doğru ilerledim.
Tahirden
Günün yorgunluğuyla eve geldik. Heryere bakmıştık ama sonuç alamamıştık. Ali ve Yavuzdanda haber yoktu. Yarın birkaç yere daha bakacaktık. Son umudum oralardı. Arabadan inip cebimden anahtarı çıkardım. İçeri girer girmez yengem mereklı bir şekilde yanımıza geldi. Konuşacak halim olmadığı için merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım. Odaya girip yatakta duran Nefesle olan resmimi alıp yatağa oturdum.Nefesle olan resmi👆
T:Umarım yaşıyorsundur Nefesim.
Yatağa yatıp Nefesimin resmine bakarak uyuya kaldım.
Salon
A:Ula anlatın bi noldu. Hiçbirşey demeden çıktı yukarıya.
Ym:Haber yok yenge. Son bir kaç yer kaldı bakılcak.
Yf:Her gittiğimiz yerden sonuç alamadıkça abim umudunu daha çok kaybetti. Yüzü asıldı.
Ym:Ruh gibi geziyor zaten.
A:Çok zor onun için daha zor.
Ym:Arden koyucaklardı.
A:Ne?
Ym:Bebekleri diyorum erkek olursa ismini Arden koyucaklardı.
A:Sen nerden biliyorsun.
(Cümlenin sonuna doğru ağlamaya başlar)
Ym:Sahildeyken biz arabaya binince denize karşı konuştu. Eğer yengem yaşıyorsa oğluyla Ardeniyle dimdik ayakta olmasını söyledi.
A:Eltim benim ya nasıl hepimizin kalbine girdi
Yf:O temiz kalbiyle girdi.
Ym:Biz böyleyiz abimin içini düşünemiyorum.
A:Ben sizin ailenizde 10 yıldır varım. On yıldır Tahiri tanıyorum ben 1 kez olsun Tahir'in başkasına Nefese baktığı gibi baktığını görmedim.
Yf:Bizde öyle yenge.
Ym:Abim yengemi çok sevdi şimdi tek umudu Okanın onu kaçırmış olması.
A:Tamam hadi sizde çok yoruldunuz yatın.
Ym:İyi geceler
Yf:İyi uykular
A:Sizde yengem sizede.
Ertesi sabah
Tahirler erkenden kalkıp kalan yerlere bakmaya başlarlar. Son bir yer kalmıştır.
T:Son bir yer kaldı.
Ym:Ya ondanda haber yoksa.
Yf:Umudumuzu kaybetmeyelim yangazum.
Ym:Haklısun.
Yf:Abi
Tahir düşüncelere dalmıştır. Eğer son yerden de sonuç çıkmazsa ne yapacağını düşünüyordur.
Ym:Abiiii
T:E-efendim kardeşim.
Ym:Hadi gitmiyor muyuz?
T:Gidiyoruz kardeşim hadi binin.
Yarım saat sonra son yerede varırlar. Burası Okanın evidir. Kapıda korumalar vardır. Tahir ve yangazlar arabadan inip korumanın yanına giderler.
T:Selamun aleyküm aleyküm selam
K:Hayırdır siz kimsiniz ? (Tahiri tanıyordur ama bilmemezlikten gelir)
Ym:Biz Okan Demir ile görüşecektik.
K:Ne için?
Yf:Onda bize ait olan biri var .
K:Kimden bahsettiğiniz bilmiyo-
T:NEFES KALELİ benim karım onu almaya geldik.
K:Siz Nefes yeng-
Ym-Yf:HAYIRDIR O BİZİM YENGEMİZ.
K:Y-yani eski yenge. Okan abi onun peşini bıraktı artık işlerine yöneldi Nefes hanımdan vazgeçti.
(Tahir'in umudunun renkleri teker teker sokmaya başlamıştır. Burda Kül Oldum şarkısını açabilirsiniz)
Ym:Nerden bilicez vazgeçtiğini?
Yf:Yıllarca yengem ona yüz vermediği halde peşinden koştu.
K:Nefes hanımın hamile olduğunu öğrenince umudunu yitirip vazgeçti.
Mantıklıydı evli ve hamile bir kadından ona piskopat bir adama geri dönmesi beklenemezdi. O zaman Yangazların yengesi yeğeni. Tahir'in Nefesi hayatının anlamı ve oğlu gerçekten o yangında ölmüş müydü ?«NOLUR HATIRLA 10. BÖLÜM SONU»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOLUR HATIRLA
Random1yıldır evli olan mutlu çiftin o gece hayatları değişir. Birbirlerinin kokusuna hasret kalırlar. Tahir Nefesini öldü sanar. Nefesse hiçbirşey hatırlamaz. Acaba NefTah birbirlerinin kokusunu tekrardan ciğerlerine kadar çekebilecek mi?