Kokunu unutamamışım

943 43 6
                                    

Odamın kapısının önünde durup derin bir Nefes aldım ve kapıyı açtım. İçeri girip kapıyı örttüm ve arkamı döndüm.........

(Arkadaşlar Tahir'in ağlama kısmı biraz yapmacık gibi oluyor yani ben okurken öyle düşünüyorum. Siz aklınızda Tahir'in yüzünü falan dizide ağladığı sahnelerde ki gibi düşünün😊)

T:H-hayır bu olamaz hayal görüyorum hayır.

Karşımda Nefesimi görüyordum ama bu gerçek olamazdı hayal görüyordum. Yere çöküp kapıya yaslanarak hıçkırarak ağlamaya başladım.

T:Hayır hayııır bu olamaz hayal görüyorum.

Nefesten
Odanın kapısı açıldı ve bir adam içeri girdi arkasını döndüğünde....... Bu bu adam sahildeki adamdı. Beni görünce ağlamaya başladı.

Tahirden
Karşımda şaşkınca bana bakıyordu.

T:Kokun aynı ama sen gerçek olamazsın ben hayal görüyorum yaaa hayııır.

Dizlerimi kendime çekip kollarımla yüzümü kapatıp ağlamaya devam ettim. Birden kolumda sıcaklık hissettim hızla başımı kaldırdım. O bana dokunuyordu ve ben onu hissediyordum.

T:A-ama nasıl olur sen.
Dedim elimi yüzüne götürüp yanağını okşadım.

T:N-Nefesim sen gerçeksin sen yaşıyorsun.
Dedim ve ona sımsıkı sarıldım.

T:Sen gerçekten yaşıyorsun.

N:Ben ben hiçbirşey hatırlamıyorum.
Yavaşça geri çekildim.

T:N-nasıl hiçbirşey hatırlamıyorsun?

N:Bak ben hiçbirşey hatırlamıyorum buraya psikolojik destek almak için geldim. Ama

T:Ama?

N:Ama ben seni sahildeyken gördüm. Yanıma geldin Sizi çok özledim Nefesim.
Çabuk gel. Ve oğlumuza Ardenimize iyi bak tamam mı?
Oğlumuz olursa adını Arden koyacaktık.
Seni çok seviyorum Nefesim. Dedin benim durduk yere aklımda Arden ismi yankılanmaya başlamıştı. Ben ben hiçbirşey hatırlamıyorum.

T:Nasıl olur ya. T-tamam bak otur şuraya sana herşeyi kanıtıyla anlatıcam.

N:Okanda bana öyle dedi ama

T:Sana ne anlattı o şerefsiz.
Tahir yerinde duramıyordur. Nefesine kavuştuğu için mutludur ama onun hiçbirşey hatırlamaması ve onun bunca zaman ne yaptığı düşüncesi sürekli onu deli ediyordur.

N:Bana bir yıldır evli olduğumuzu ve benim 2 haftalık hamile olduğumu söyledi. Ama ben ona karşı hiçbirşey hissetmiyorum insan sevdiğine öyle davranmaz ki.

T:Tamam bunları sonra konuşucaz. Bak Okanın söylediği herşey yalan biz seninle 1 yıldır evliydik hatta çokta mutluyduk. Sonra biz akşam yemeğine gittik. Sen bana orda hamile olduğunu söyliyecektin. Sana bir süprizim var deyip heycanlı bir şekilde lavaboya gittin. Ama daha sonra restaurantta yangın çıktı ve bana öldüğünü söylediler. Ben 2 hafta sonra süprizinin bebeğimiz olduğunu öğrendim.
Tahir sakin olamıyor dur saçını karıştırıp duruyor dur.

N:Sen ciddisin dimi kanıtın varmı?

T:Var var tabi Nefesim. Masanın üzerindeki çerçeveleri Nefese çevirir ve telefonundan da resim gösterir.
Resimler 👇

 Resimler 👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NOLUR HATIRLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin