3 siyah araba

763 29 0
                                    

O:Düşük tehlikesi varmış üzülmemen lazımmış.
N:A-ama şimdi iyi dimi?
O:İyi iyi merak etme. Ben bişey düşündüm Nefesim tabi sende kabul edersen?
N:Ne düşündün?
O:Gel birlikte yurt dışına gidelim sinirden stresten uzakta sen bebeğimizi doğur birlikte bebeğimizi büyütelim.
Belki üçümüz içinde bu iyi olurdu.
O:Ne dersin? Gidelim mi?
N:Olur nereye peki?
O:Fransa?
N:Güzel? Birşey sorucam?
O:Sor Aşkım
N:O silahlı adamlar kimdi?
O:Onlar benim adamlarımdı. Senin güvenliğin için ordalardı.
N:Kazadan önce demi dururlardı?
O:Evet
N:Anladım
O:Eee yarın gidelim mi Fransa'ya?
N:Benim için farketmez.
O:Tamam o zaman ben adamlara söylerim biletleri alırlar. Kendini iyi hissediyorsan ben çıkış işlemlerini halledeyim çıkalım
N:Tamam.
Okan odadan çıkınca bende yavaşça yataktan kalkıp hastane kıyafetini çıkarıp kendi kıyaflerimi giydim. Tam odadan çıktığımda Okanda yanıma geldi.
O:Gel gidelim bitanem
Hastaneden çıkıp arabaya bindik.
N:Okan senden birşey istesem kızarmısın?
Sesim biraz korkarak çıkmıştı. Okan meraklı ve endişeli gözlerle bana baktı
O:Neden kızıyım aşkım sen ne istiyorsan yaparım. Söyle bakıyım benim karım ne istiyormuş?
N:Bebeğimiz için alışveriş yapsak?
O:Buna neden kızıyım sevgilim. Hadi gidelim.
N:Teşekkür ederim
O:Bitanemmm
Dedi ve elimden öptü.
Arabayla ilerlemeye başladık.
~10 -15 dk sonra~
N:Biz hiç isim düşünmedik.
O:Aaa haklısın. Sen ne istersin?
N:Sen kız ben erkek ismi seçiyim olumu?
O:Olur. Senin aklında bir isim varmı?
N:Deniz
O:Çok güzel.
N:Aklıma ilk Deniz geldi o yüzden Peki sen?
O:Arya?
N:Güzel.
O:Kız olursa Arya erkek olursa Deniz koyarız
O:Geldik.
N:Tamam.
Birlikte arabadan indik ve mağazalara bakmaya başladık. Biz gezerken bizimle birlikte de 2 adam da arkamızdaydı.
N:Bunlar bizimle gelmek zorundamı?
O:Aşkım dedim ya bizim güvenliğimiz için burdalar.
N:İyi tamam.
Okan her şeyden almaya başladı bir ürünün hem erkekler için hemde kızlar için olanından alıyordu. Buna bir son versek iyi olucaktı.
N:Okan bu kadar yetmez mi daha cinsiyetini bile bilmiyoruz öğrenince kalan eşyalarıda Fransa'dan alırız olmaz mı?
O:Tamam hayatım çıkalımmı o zaman.
N:Çıkalım.
O:Eve gitmeden eczaneye de uğrayalım doktor ilaç yazmıştı onları alalım.
N:Tamam hayatım(HİH Nefes Okana ilk defa hayatım dedi eywah. Aslında ben dedirttim😂)
AVM den çıkıp arabaya bindik. Şu işe bak ya eczaneye 3 arabaya gidiyoruz en önde ve arkada korumaların olduğu araba ortada da biz.
20-25 dk sonra Sağlık eczanesine vardık. (İsmini salladım)
Okanla birlikte arabadan inip eczaneye girdik ilaçları alıp çıktık ve arabaya bindik eve doğru yol aldık.
Asiyeden
Ağlamaktan başıma ağrı girmişti.
M:Asiyem hadi kalkta bir eczaneye gidelim tansiyonunu ölçsünler ağrı kesici versinler hadi.
10-15 dakika sonra Yolumuzun sağ tarafında Sağlık eczanesi vardı.
M:Ha bu eczaneye gidelim açıkmışta.
A:Önündeki siyah arabalar gidiyor oraya park et.
Üç tane siyah araba arka arkaya dizilmişler gidiyorlardı ne işse artık.
Eczaneye girip işlerimizi hallettik ve otele geri döndük
Ertesi sabah
Yazardan
Nefes ve Okan sabah kahvaltı yapıp havalimanına giderler. 4 saat sonra Fransa'ya varırlar ve bir gün öncesinden Okanın ayarladığı eve yerleşmeye başlarlar.

~NOLUR HATIRLA 6. BÖLÜM SONU~

NOLUR HATIRLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin