"Καλά μικρή, καλαα"

452 74 42
                                    

Μετά από ένα τέταρτο φτάσαμε σπίτι. Έβγαλα τα κλειδιά από την τσάντα μου και άνοιξα. Οι γονείς μου ήταν φυσικά στην δουλειά και η αδερφή μου επίσης. Δουλευει σερβιτόρα στα Starbucks αλλά έχει σπουδάσει αισθητικός. Makes sense.Η μητέρα μου δουλεύει σε μια πολυεθνική με καλλυντικά και ο πατέρας μου είναι διευθυντής προσωπικού σε μια εταιρεία που ποτέ δεν μπορώ να θυμηθώ τι διαφημίζει .Ααα ναι θυμήθηκα εταιρία που διαφημίζει προφυλακτικά.
"Μμ τι ωραία που είμαστε μόνοι"ειπε ο Άντριαν διακόπτοντάς με από τις υπερβολικά πολύ σοβαρές σκέψεις μου για προφυλακτικά και ήρθε από πίσω μου. Έπειτα τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και έβαλε το κεφάλι του στον ώμο μου. Άρχισε να αφήνει μικρά φιλια ανεβαίνοντας προς τα χείλη μου. Αμέσως τραβήχτηκα και έκανε πως μούτρωσε.
"Δεν υπάρχει περίπτωση,παλιο σεξουλιαρικο ρακούν της λάσπης."ειπα και πέθανε στα γέλια.
Κατευθύνθηκα στο δωμάτιο μου και ήμουν σίγουρη πως όπου να ναι θα εμφανιζόταν και αυτός. Κλειδωσα την πόρτα, παρ'ολο που ήξερα ότι αυτό δεν θα μπορούσε να τον εμποδίσει, και ξεκίνησα να βγάζω τα ρούχα μου.
Είχα μείνει πλέον με τα εσώρουχα και κοίταζα μέσα στην ντουλάπα για να βρω τι θα βάλω. Πριν όμως προλάβω να αποφασίσω άκουσα έναν θόρυβο πίσω μου.Μολις γύρισα να δω τι συμβαίνει αντίκρισα τον Άντριαν να με κοιτάει πονηρά. Πήρα μια μπλούζα που βρήκα και κάλυψα πρόχειρα το σώμα μου.
"Πας καλά; Πως εμφανίζεσαι έτσι; Εξαφανίσου " είπα και κούνησα το ελεύθερο χέρι μου υστερικά.
"Μμ και να χάσω το θέαμα, δεν το νομίζω."είπε και έκατσε αναπαυτικά στο κρεβάτι.Μουλαρι αυτός; Ακόμα πιο μεγάλη μουλάρα εγώ.
Τον πλησίασα αργά και αισθησιακά. Έπειτα έκατσα πάνω στα πόδια του με το πρόσωπο μου να είναι στραμενο προς τα εκείνον. Φαινόταν μπερδεμένος. Αφού του χάρισα ένα αυτάρεσκο χαμόγελο άρχισα να κουνιέμαι αργά πάνω του. (Τι κάθομαι και γράφω ο άνθρωπος 😂)Στην αρχή γούρλωσε τα μάτια του.
Οι ανάσες του έγιναν κόφτες και φαινόταν να το απολαμβάνει.
"Γαμωτο σου Violet τι κάνεις;" είπε προσπαθώντας να βρει την ανάσα του .
"Εγώ; Τίποτα, προσπαθω να βολευτώ" είπα κάνοντας την άσχετη. Άρχισα να κουνιέμαι πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να ρίξει το κεφάλι του προς τα πίσω και να αναστενάξει βαθιά. (τι κάθομαι και γράφωω)
Έτσι βρήκα την ευκαιρία και άρχισα να τον φιλάω στο λαιμό. Οι αναστεναγμοί του έγινα περισσότεροι.
Σταμάτησα απότομα να τον φιλάω και σηκώθηκα όρθια. Πήγα ανέμελη προς την ντουλάπα και έβαλα το γκρι σορτσάκι μου και μια μαύρη μπλούζα.
"Τι;" είπε εκείνος φανερά μπερδεμένος και εκχμ αναμμένος.
"Αυτό για να μάθεις να μην εμφανίζεσαι στο δωμάτιο μου όταν αλλάζω." είπα θριαμβευτικά.
"Δηλαδή θα με αφήσεις έτσι;" είπε και έδειξε το παντελόνι του. Ο Άντριαν τζούνιορ είχε ενθουσιαστεί αρκετά.
"Ω ναι, τραβα κανε ένα κρύο μπανακι τώρα για να σου περάσει."είπα νιώθοντας σαν την υπέρτατη σκυλα. Τον λυπάμαι λιγάκι.Πολυ λιγάκι
"Καλά μικρή, καλαα" είπε και πήγε στο μπάνιο.
Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι ανάσκελα.Η Stef μου είχε κάνει δυο αναπάντητες.
"Έλα"ειπα.
"Έλα μωρή, να σου πω έχουμε θέμα."είπε η Stef.
"Μμ τι έγινε; "είπα κοιτώντας τα νύχια μου αδιάφορα. Γκομενικο θα είναι στοίχημα το δεξί μου νεφρό.
"Το μανάρι ο Scott μου ζήτησε το τηλέφωνό μου και μιλάγαμε και τον είπα daddy.Εκανα μαλακια! Θα με κάνει μπλοκ."είπε πανικόβλητη.
"Σιγά μην σε κάνει και ακουαρέλα μωρή. Ηρέμησε! Δεν νομίζω ότι τον χάλασε ίσα ίσα."είπα και την άκουσα να γελάει από την άλλη γραμμή.
"Που τα βρίσκεις ;" ρώτησε συνεχίζοντας να γελάει.
"Στα λιντλ κυρίως αλλά κάποια από αυτά τα παίρνω και από τους γύφτους. " απάντησα ειρωνικά.
"Τι έγινε με τον Άντριαν;" είπε και αγνόησε το ειρωνικό μου σχόλιο.
"Ας πούμε ότι τον έστειλα να κάνει ένα πολύ κρύο ντουζ. "είπα και χαχανισε.
"Ακόμα δεν έχει περάσει μια μέρα που είστε μαζί και του κάνεις τέτοια; Έλεος μωρή φιλενάδα! "Είπε και άκουσα την πόρτα του σπιτιού να ανοίγει.
"Έλα σε κλείνω και θα τα πούμε"
"Καλά καλα φιλιά" είπε και της το έκλεισα γρήγορα.
Άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου και κοίταξα προς την κουζίνα. Οι γονείς μου είχαν γυρίσει από την δουλειά. Μπήκα πάλι στο δωμάτιο μου και έκατσα στο κρεβάτι. Μετά από λίγο  βγήκε και ο Αντριαν από το μπάνιο ο οποίος είχε μόνο μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω από την μέση του. Τι σωματάρα είναι αυτη; Έμεινα να χαζεύω τους κοιλιακούς του ενώ σκεφτόμουν: τι θα ήταν καλύτερο να τους αλείψω με μερέντα και να τους γλύψω ή σαντιγί και μπισκότο;
Γέλασε πονηρά και με πλησίασε. Κόλλησε τα χείλη του στα δικά μου και τα χέρια του πήγαν κατευθείαν στα οπίσθιά μου.Τι gentleman.
Ξάφνου άκουσα βήματα έξω απο. Το δωμάτιό μου.
"Η μάνα μου θα είναι κρύψου στο μπάνιο." είπα ψιθυριστά.
"Καλά" είπε εκείνος.
"Γρήγορα"είπα και τον έσπρωξα και έπειτα έκλεισα την πόρτα του μπάνιου.Κατι δευτερα μετά ακούστηκα ένα χτύπος στην πόρτα.
"Ναι" είπα και πήρα το κινητό στα χέρια μου αδιάφορα.
"Γεια σου αγάπη μου,πως ήταν η πρώτη σου μέρα;"είπε χαρούμενη.
"Μια, χαρά είχα βεβαια τον Άντριαν μα μου πρήζει τα συκώτια αλλά εντάξει. "είπα και ορκίζομαι πως τον άκουσα να ξεφυσάει.
"Ά τώρα που είπες Άντριαν, άμα τον δεις πες του να κατέβει μα φάμε όλοι μαζί. Ά και η αδερφή σου θα κάνει διπλή βάρδια σήμερα οπότε θα έρθει αργά το απόγευμα. "είπα και έκλεισε την πόρτα πίσω της.
"Βγες" του ειπα και με ενα αποκροτημα τον δαχτύλων του μια γκρι μπλούζα και ένα μαύρο παντελόνι εμφανίστηκαν πάνω του.
"Πάμε στην κουζίνα να φάμε" του είπα και έγνεψε.
Πήγαμε προς την κουζίνα και κάτσαμε στο τραπέζι.Ο Άντριαν έκατσε φυσικά δίπλα μου.Ο πατέρας μου διάβαζε μια εφημερίδα του 1700 αδιάφορα και η μάνα μου έκανε τις τελευταίες ετοιμασίες. Η σαλάτα είχε σερβιριστεί ήδη και μετά από λίγο ήρθε και η μαμά μου με ένα ταψί στα χέρια της.
"Τι καλό έχουμε σήμερα;" ρώτησε ο πατέρας μου αφού άφησε την εφημερίδα στην άκρη.
"Κοτόπουλο με πατάτες στον φούρνο."είπε η μητερα μου και εκείνος χαμογέλασε. Το αγαπημένο του.
Η μητέρα μου μας σερβιρε έναν έναν υπομονετικά και έπειτα έκατσε στο τραπέζι.
"Λοιπόν Violet ,πως ήταν ο αγιασμός;"ρώτησε ο πατέρας μου γεμάτος ενδιαφέρον. Ε τίποτα μωρέ απλά φιλιόμασταν με τον φύλακα δαίμονα μου στις τουαλέτες για κάνα 45 λεπτό κατά τα άλλα κομπλέ.
"Πολύ καλά, ε ξέρεις τώρα μιλάγαμε με τα κορίτσια γελάγαμε και γενικά μια χαρά."είπα και χαμογέλασα πλατιά.
"Ωραία, δεν πιστεύω να γίνεται τίποτα με κανέναν και να σου πάρει τα μυαλά,θελουμε με την μητέρα σου να πετύχεις του στόχους σου.Αυτη θα πρέπει βέβαια να είναι και η προτεραιότητα σου."είπε και έβαλε μια πατάτα στο στόμα του.
"Ναι μπαμπά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα. Όλα είναι υπό έλεγχο. "είπα και μου έγνεψε ευχαριστημένος.
"Και εσύ Άντριαν,μηπως έχεις δει κανεναν να πλησιάζει τα κουλά του στην κόρη μου;" είπε και πήγα να πνιγώ με την σαλάτα.
"Όχι βέβαια Simon ,προσέχω την κόρη σου σαν τα μάτια μου."είπε και τον κοίταξα έτοιμη να σκάσω στα γέλια. Πιο πιθανόν είναι να θέλει να μου πετάξει τα μάτια έξω παρα να με προσέχει σαν τα μάτια του.
Εκεί που έτρωγα το κοτοπουλάκι μου ήρεμη και ανεμελη νιώθω ένα χέρι στο γόνατό μου. Κοιτάζω τον Άντριαν ο οποίος τρώει ήρεμος το φαγητό του και όταν παίρνει χαμπάρι ότι τον κοιτάζω έτοιμη να του ξεριζώσω το κεφάλι γυρίζει και με κοιτάει και αυτός με ένα πονηρό βλέμμα που μετά από λίγο εξαφανίστηκε.
"Και για πες μου Άντριαν σου βγάζει το λάδι η κόρη μου;" είπε η μητέρα μου, για να σπάσει την αμήχανη σιωπή που υπήρχε,και τον κοίταξε.
"Σα δε ντρέπεσαι να λες τέτοια πράγματα για μένα!" είπα και ένιωσα το χέρι του Άντριαν να ανεβαίνει προς το μπούτι μου. Ωχ ως ωχ, αυτά είναι τα αντίποινα για πριν;
Ξεροβήχω αμήχανα ενώ νιώθω τις πεταλούδες στο στομάχι μου να κάνουν πάρτι,μονο και μόνο με το άγγιγμά του.
"Κοφτω" ψιθυρίζω μέσα από τα δόντια μου αλλά το μόνο που περνώ σαν απάντηση είναι το χέρι του που συνεχίζει να ανεβαίνει κάνοντάς με να αναστατωθω ακόμα περισσότερο.
"Σ αρέσει μικρή" ακούω μια φωνή μέσα στο κεφάλι μου. Αυτή δεν είναι η φωνή του υποσυνείδητού μου. Αυτή είναι σαν την φωνή του Άντριαν.
Μα πως;
"Μα όχι τι λετε, με την Violet πλέον περνάμε πολύ καλά" είπε και η μητέρα μου χαμογέλασε. Άρχισε να χαϊδεύει το μπούτι μου και για κακή μου τύχη το σορτσάκι μου ήταν αρκετά κοντό. Είχα πλέον ανάψει κανονικά και με το ζόρι κρατιόμουν να μην τον βιασω.
"Violet όλα καλά; " είπε η μαμά μου ενώ ο Άντριαν είχε αρχίσει να ανεβάζει και άλλο το χέρι του. Το χέρι του χάιδευε βασανιστικά αργά το μπούτι μου.Ένιωθα ένα περίεργο συναίσθημα χαμηλά στην κοιλιά μου και δεν ήθελα να σταματήσει αυτό που κάνει.
"Ναι-ι απλά νιώθω λίγο αα αδιάθετη,μπορω να πάω στο δωμά-ατιο μου;" είπα ψιλό αναστενάζοντας χαμηλόφωνα.
"Ναι κόρη μου πήγαινε" είπε ο πατέρας μου και σηκώθηκα γρήγορα.
"Εμένα να με συγχωρείτε έχω κάποια θέματα μα τακτοποιήσω. Πολύ ωραίο το φαγητό Ella γειά στα χέρια σου." είπε ο Άντριαν. Ξάπλωσα στο κρεβατι μου προσπαθώντας να σκεφτώ κάτι άλλο εκτός από το πόσο είχα ανάψει.
Τι ήταν αυτή η περίεργη φωνή; Ήταν δεν να μην προερχόταν από τις δικές μου σκεψεις αλλά του Άντριαν.
"Ανάψαμε μικρή;"άκουσα την φωνή του και ανατρίχιασα.
"Μπα" είπα αδιάφορα.
Ουφ ναι καλά θέλω να τον βιασω και να αλείψω τους κοιλιακούς του με μερεντα.
"Ναι φαίνεται ξεκάθαρα το πόσο δεν θες να το κάνεις μαζί μου. "είπε και τον κοίταξα στιγμιαία.
"Πάω να κάνω μπάνιο" είπα και μπήκα στο μπάνιο αγνοώντας τον. Αχ αχ αχ αντε να ηρεμήσω τώρα.
"Μμμ να έρθω;" φώναξε από το δωμάτιο μου.
"Ούτε για πλάκα" ούρλιαξα.

Hey πατάτες τηγανιτές! Το ξέρω ότι το κεφάλαιο αυτό ήταν λιγουλάκι ανώμαλο, αν και το σεξ είναι κάτι φυσιολογικό και το να έχεις ορμές είναι φυσιολογικό. Τεσπα δεν χρειάζεται να ανησυχείτε γιατί δεν θα είναι όλα τα κεφάλαια έτσι. Σίγουρα θα έχει διαφορα ζευγαριστικα πράγματα αλλά δεν θα επικεντρωθώ τόσο εκεί. Άλλωστε είμαστε μονο στο 8ο κεφάλαιο, θα υπάρξουν ανατροπές και αποκαλύψεις που δεν περιμένετε.Σας  ευχαριστώ ακόμα μια φορά για την υποστήριξη. 💕💕
#TeamAntet
(Βρείτε μου στα σχόλια καλύτερο ship name)

Σας  λατρεύω 😍😍😍

Angel,who? ✔️Where stories live. Discover now